×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
همایش توسعه متوازن و پایدار شعب بیمه کارآفرین در بندر انزلی برگزار شد.

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه کارآفرین، این همایش دو روزه با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ستادی و روسای شعب شرکت بیمه کارآفرین در هتل کانون عالی بندر انزلی برگزار شد. محمد حیدری مدیر عامل بیمه کارآفرین، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این همایش سراسری مدیران، با اشاره به عنوان این همایش “توسعه پایدار و متوازن شعب شرکت در سال ۱۴۰۰د و‌ رشدقابل توجه عملکرد شبکه فروش سالجاری نسبت به سال قبل را نتیجه همکاری و فعالیت متوازت همه ارکان شرکت به رویکرد جدید عنوان نمود.

در این همایش، ضمن تاکید بر حفظ توازن در پرتفوی سال جاری، توزیع متناسب فروش، توجه به سودآوری پرتفوهای جذب شده، توجه ویژه به نیروی انسانی و آموزش کارکنان،طرح های جدید شرکت در حوزه های مختلف مورد بحث و بررسی قرارگرفت. ، سپس در ادامه این همایش آناهیتا سالاری مدیر طرح و برنامه و عظیم یوسف زاده مدیر امور شعب و نمایندگان به ارائه گزارشی از عملکرد نیمه اول سال شرکت بیمه کارآفرین پرداختند.

در این همایش، مدیران و روسای شعب نقطه نظرات خود را در خصوص نقاط قوت و ضعف شرکت مطرح و راهکارهای بهبود و توسعه فرایندهای مختلف شرکت را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

همچنین در پایان این مراسم، تابلو یادبود این همایش توسط مدیرعامل، اعضا هیئت عامل و مدیران ستادی و شعب امضا گردید.

تجارت گردان | همایش توسعه متوازن و پایدار شعب بیمه کارآفرین در بندر انزلی برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.