×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | همنوایی بورس تهران و فیاس در تالار حافظ

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از بورس اوراق بهادار تهران، شرکت کنندگان در دوره آموزشی آنسایت ترینینگ فدراسیون بورس های اروپا- اسیایی فیاس از بورس تهران بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، فهیمی راد از موسسین فیاس و معاون دبیر کل فیاس به صورت نمادین زنگ معاملات بورس تهران را به صدا در آوردند.

رویداد آنسایت ترینینگ از ۲۴ تا ۳۱ آگوست در تهران و با حضور ۲۰ نفر از ۶ کشور برگزار خواهد شد و در این دوره آموزشی نمایندگان ارمنستان، بورس مسقط، سپرده‌گذاری مسقط، بورس دمشق، بورس قزاقستان، بورس ملی تاشکند، بورس تهران، شرکت سپرده‌گذاری و مدیریت فناوری بورس تهران شرکت می کنند.

هفتمین دوره آموزشی ویژه اعضای فدراسیون بورس‌های اروپایی- آسیایی (FEAS) تحت عنوان آنسایت ترینینگ با هدف انتقال دانش میان بورس‌ها و نهادهای مالی منطقه و آشنایی کارکنان بورس‌ها با دستاوردهای نهادهای متناظر خود برگزار می شود.

فیاس دارای ۳۹ عضو است و اعضای ایرانی این فدراسیون شامل بورس تهران، فرابورس ایران، بورس کالای ایران، کانون کارگزاران، سپرده گزاری مرکزی و مدیریت فناوری بورس تهران است.

شایان ذکر است: فدراسیون بورس‌های اروپا- آسیایی که به اختصار FEAS نامیده می‌شود، در تاریخ ۱۶ مه ‌۱۹۹۵ با هدف ایجاد یک محیط منصفانه، کارا و شفاف در بازار بین اعضای فدراسیون  و با همت بورس اوراق بهادار تهران تاسیس شد و همواره تلاش کرده است در حد امکان داد و ستد و تبادل دانش و تجربه را بین اعضای گروه تسهیل کند. در ضمن تقویت سطح همکاری، توسعه بازارهای اوراق بهادار کشورهای عضو، ارتقای روابط بین المللی و ارائه فرصت های پذیرش و داد و ستد اوراق بهادار منتشر شده در سطح منطقه، یکپارچه سازی قوانین و مقررات و استفاده از فن آوری جدید برای داد و ستد و امورپایاپای در بازارهای اوراق بهادار نیز از دیگر اهداف تشکیل فدراسیون بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.