×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
همه تلاش و همت ما باید صرف خدمت به بیمه شدگان شود

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، امیرمصطفی حقانی مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی همچنین خاطرنشان کرد : با بهینه‌سازی منابع و مصارف می‌توانیم خدمات درمانی را توسعه دهیم و ضمن صیانت از منابع بیمه شدگان از هرگونه حیف و میل اموال جلوگیری نماییم .
دکتر رضازاده مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی در سخنان کوتاهی اظهار داشت : استان خراسان رضوی به لحاظ جایگاه معنوی و علمی پذیرای بیماران زیادی از استانهای همجوار همچون خراسان شمالی،خراسان جنوبی،گلستان و سیستان و بلوچستان است و هرگونه توسعه کمی و کیفی در این استان علاوه بر بیمه شدگان استان خراسان رضوی، بیمه شدگان استان‌های مذکور نیز از آن بهره‌مند می‌شوند .
مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی همچنین با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان فارابی از نزدیک با همکاران و بیماران گفتگو کرد .
شایان ذکر است امیرمصطفی حقانی مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان تامین اجتماعی به نمایندگی از میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مراسم و داع با پیکر مرحوم حسین امانی پرستار شاغل در بیمارستان فارابی مشهد شرکت کرده بود .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.