×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
همه ظرفیت‌های بخش تولید کشور برای تامین ملزومات بهداشتی و ضدعفونی کننده فعال شده است

تجارت گردان | همه ظرفیت‌های بخش تولید کشور برای تامین ملزومات بهداشتی و ضدعفونی کننده فعال شده است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از شاتا، رضا رحمانی افزود: در این راستا تمهیدات لازم جهت تسهیل واردات برخی دیگر از اقلام کالایی فراهم شده و در برخی واحد‌های صنعتی نیز مجوز‌های تغییر خطوط صادر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش میزان تقاضا در برخی اقلام کالایی بهداشتی و ضد عفونی کننده در چند روز گذشته، خوشبختانه همه واحد‌های تولیدی فعال در این حوزه اعلام آمادگی کامل کرده و برای افزایش تولیدات خود همکاری لازم را داشته اند و در همین خصوص شاهد فعالیت ۳ شیفته و شبانه‌روزی آن‌ها هستیم.

رحمانی تصریح کرد: تمهیداتی نیز برای برخورد با برخی سودجویان و متخلفان اتخاذ شده و سعی شده است با حضور فعال و برخورد قاطعانه با افرادی که روند تامین و توزیع اقلام را تحت‌الشعاع قرار داده اند؛ روند تأمین کالا‌ها را بهبود دهیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: مقطع کنونی مستلزم همکاری و همراهی همه بخش‌ها و مردم با یکدیگر و البته با تمام توان و جان و دل است تا بتوانیم با کمترین دغدغه از این شرایط عبور کنیم.

رحمانی گفت: برای عبور از مشکلات متنابه بیماری کرونا، باید هم افزایی ظرفیت‌ها و همسویی در روند تصمیم گیری‌ها و تاقدامات را دستور کار خود قرار دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.