×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
همه ظرفیت‌های تولید کشور برای تامین ملزومات بهداشتی فعال شده است

تجارت گردان | همه ظرفیت‌های تولید کشور برای تامین ملزومات بهداشتی فعال شده است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از شاتا، رضا رحمانی وزیر صمت در جلسه شورای معاونین این وزارتخانه عنوان کرد: با اعلام آمادگی و همکاری همه تولیدکنندگان و همچنین ایجاد تسهیلات لازم، کلیه ظرفیت‌های بخش تولید کشور برای تامین ملزومات بهداشتی و ضدعفونی کننده مورد نیاز مردم، فعال شده است.

او افزود: در این راستا تمهیدات لازم جهت تسهیل واردات برخی دیگر از اقلام کالایی فراهم شده و در برخی واحدهای صنعتی نیز مجوزهای تغییر خطوط صادر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش میزان تقاضا در برخی اقلام کالایی بهداشتی و ضد عفونی کننده در چند روز گذشته، خوشبختانه همه واحدهای تولیدی فعال در این حوزه اعلام آمادگی کامل کرده و برای افزایش تولیدات خود همکاری لازم را داشته اند و در همین خصوص شاهد فعالیت ۳ شیفته و شبانه‌روزی آنها هستیم.

رحمانی تصریح کرد: تمهیداتی نیز برای برخورد با برخی سودجویان و متخلفان اتخاذ شده و سعی شده است با حضور فعال و برخورد قاطعانه با افرادی که روند تامین و توزیع اقلام را تحت‌الشعاع قرار داده اند؛ روند تأمین کالاها را بهبود دهیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: مقطع کنونی مستلزم همکاری و همراهی همه بخش‌ها و مردم با یکدیگر و البته با تمام توان و جان و دل است تا بتوانیم با کمترین دغدغه از این شرایط عبور کنیم.

رحمانی گفت: برای عبور از مشکلات متنابه بیماری کرونا، باید هم افزایی ظرفیت ها و همسویی در روند تصمیم گیری ها و اقدامات را دستور کار خود قرار دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.