×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
همه چیز درباره طراحی و تغییر فرم ابرو با میکرو ابرو

میکروبلیدینگ به روش فیبروز در تعیین نوع هزینه و مدت زمان ماندگاری آن تاثیرگذار است. در نظر داشته باشید که جلسات ترمیم میکرو ابرو بسیار مهم هستند زیرا ترمیم ابرو میکروبلیدینگ شده ارتباط مستقیمی با ماندگاری و کسب رضایت از نتیجه نهایی دارد. هزینه ترمیم میکروبلیدینگ ابرو نیز باید با نظر مستر سالن تعیین شود. برای اطلاع از اصول مراقبتهای بعد از میکروبلیدینگ، مشاهده نمونه کارها، قیمت میکروبیلدینگ ابرو و مشاهده عکس میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز می توانید به سایت رسمی مرکز تخصصی مریم حمزه ای مراجعه نمایید.\

انجام میکرو ابرو در مرکز زیبایی دائمی تهران چهره ای جدید را برای شما رقم می زند. مشاهده عکس میکرو ابرو قبل و بعد در انتخاب مدل ابرو میکرو شما را یاری می دهد. اگر بدانیم میکرو ابرو چیست و چگونه انجام می شود؟ بهتر در مورد انجام اصلاح فرم ابرو تصمیم می گیریم. همینطور مراحل تغییر فرم ابرو یکی از آگاهی های ضروری است که باید کسب کنیم. بسیاری از بانوان نیز نمی دانند فرق فیبروز ابرو با جدیدترین مدل ابرو میکرو چیست؟ برای همین مطالعه در این حوزه را فراموش نکنید تا با دید بازتری سراغ انجام چنین کاری برویم. دیدین نمونه های عکس ابرو میکرو در انتخاب مدل مورد نظر به شما کمک خواهد کرد.

مراقبت های بعد از ترمیم میکروبلیدینگ ابرو

مراقبت های بعد از ترمیم میکروبلیدینگ ابرو امری بسیار مهم است این روش از رایج ترین تکنیک های آرایشی دائم و تاتو ابرو می باشد. به همین دلیل همواره سوالات گوناگونی درباره این تکنیک وجود دارد. یکی از سوال های بسیار رایج در بین زیباجویان، مرتبط با شستشوی ابرو بعد از میکروبلیدینگ می باشد. در ادامه می خواهیم به طور مختصر سوال چند روز بعد از میکروبلیدینگ میتوان صورت را شست پاسخ دهیم. برای رعایت مراقبت های بعد از ترمیم میکروبلیدینگ ابرو به طور معمول تا ۳ روز باید از تماس آب با ابروها جلوگیری کنید. زیرا آب منجر به ریزش بیشتر رنگ می شود و همین امر نتیجه نهایی را تحت تاثیر قرار میدهد. هرچند که برخی از مسترها با توجه به نوع پوست مشتری، توصیه می کنند تا ۷ روز از شستشوی مستقیم صورت خودداری شود. برای مطلع شدن از تمام نکات مراقبتی با مستر صحبت کنید. زیرا برخی از نکات مراقبتی با توجه به نوع پوست مشتری متفاوت می باشند.

  • انجام پاکسازی مناسب با نوع پوست (مخصوصا پوست های چرب)
  • عدم مصرف نیکوتین و نوشیدنی های الکلی و کافئین دار
  • عدم مصرف دارو (درصورتی که به دستور پزشک نباشد)
  • مصرف زیاد آب

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و تجارت گردان مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.