×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
هنوز به نقطه پیک کرونا درتهران نرسیده‌ایم/دستورالعمل‌ها درفازدوم سفرها سختگیرانه‌تر شود

تجارت گردان | هنوز به نقطه پیک کرونا درتهران نرسیده‌ایم/دستورالعمل‌ها درفازدوم سفرها سختگیرانه‌تر شود

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا زالی در گفتگوی ویدئو کنفرانسی با رئیس‌جمهور با اشاره به لزوم ارائه بسته تشویقی برای کادر درمانی اظهار داشت: بسته تشویقی مدون متشکل از تضامین شغلی و استخدامی برای کادر درمانی و بیمارستانی به وزیر بهداشت ارائه شده که اگر در قالب هیئت وزیران مصوب شود بازتاب مطلوبی در سطح جامعه پزشکی خواهد داشت و امیدواریم که در این زمینه مساعدت لازم را به عمل آورید.

وی بیان کرد: بیمارانی که اکنون به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند دوره نهفتگی بیماری آنها به پایان رسیده و دوره نهفتگی بیماری سه تا ۱۴ روز است؛ از این رو الگوی ارجاع بیماران به بیمارستان‌ها در حال تغییر است.

رئیس ستاد مقابله با کرونا کلانشهر تهران با ابراز نگرانی از بازگشت مسافران تاکید کرد: با خروج مسافران از تهران، چرخش ویروس کرونا متفاوت شده؛ از این رو نگرانی از بازگشت مسافران به تهران با توجه به سویه‌های متفاوت این ویروس نیز افزایش پیدا می‌کند و باید در فاز دوم سفرها دستورالعمل‌های سختگیرانه‌تری را دنبال کرد.

زالی با اشاره به اینکه هنوز در تهران به نقطه پیک بیماری کرونا نرسیده‌ایم، تاکید کرد: همکاری و مشارکت مردم و پیگیری اقدامات کنترلی و سخت‌گیری‌های بیشتر برای جلوگیری از شیوع این بیماری در استان تهران ضروری است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.