×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
هواوی بند ۶ به صورت رسمی معرفی شد

این دستبند از یک نمایشگر ۱٫۴۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۹۴×۳۶۸ پیکسل بهره می‌برد که به‌طور دقیق ۱۴۸ درصد از نمایشگر بند ۴ بزرگتر شده است. هواوی وعده داده است که برنامه Watch Face Store طیف وسیعی از واچ فیس‌ها را برای این نمایشگر ارائه خواهد کرد. در طراحی نسل جدید حاشیه‌ها بسیار باریک شده و نسبت نمایشگر به بدنه به ۶۴ درصد رسیده است. طراحی نمایشگر این بند هم حالا مستطیلی شکل شده است.

Huawei Band 6 تنها ۱۸ گرم وزن دارد و ابعاد آن ۴۳×۲۵٫۴×۱۰٫۹۹ میلیمتر است. تنها یک کلید در لبه آن برای ناوبری در نظر گرفته شده و ساعت دارای ۵ATM، مقاومت در برابر آب است. باتری این دستبند برای دو هفته استفاده روزمره کافی خواهد بود و در صورت استفاده سنگین‌تر این رقم به ۱۰ روز کاهش پیدا خواهد کرد. شارژ آن نیز از طریق شارژ آهنربانی انجام خواهد شد. هواوی گفته است که تنها ۵ دقیقه شارژ می‌تواند این دستبند را برای دو روز استفاده شارژ کند.

هواوی بند ۶ دارای سنسوری برای نظارت بر سطح اکسیژن خون (برای اولین بار در این سری)،  سنسور TruSeen 4.0 برای نظارت بر ضربان قلب، TruSleep 2.0 برای پایش خواب و TruRelax 2.0 نظارت بر میزان استرس و فشار است. این سنسورها نوع فعالیت قلب را برای خطراتی مانند آپنه در خواب کنترل می‎کنند.

Band 6 از ۹۶ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. از دیگر امکانات این ساعت می‌توان به NFC برای پرداخت‌ها، کنترل دسترسی کارت کشیدن، نمایش اعلانات، تماس‌ها و پیام‌ها از طریق اتصال به گوشی و کنترل دوربین و موزیک اشاره کرد.

قیمت Huawei Band 6

Huawei Band 6

هواوی بند ۶ در ۳ رنگ؛ نارنجی (Amber Sunrise)، سبز (Forest Green) و مشکی (Graphite Black) راهی بازار خواهد شد. این دستبند با گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید ۶٫۰ به بالا و iOS 9.0 سازگار بوده و از بلوتوث ۵٫۰ پشتیبانی می‌کند. دستبند جدید هواوی از فردا، یعنی ۴ اپریل با قیمتی در حدود ۵۳ دلار در مالزی به فروش خواهد رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.