×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
هیولایی به‌نام خیرونا: شبی که بارسا آسفالت شد!

به گزارش تجارت گردان به نقل از “ورزش سه”، باور کنید یا نه، خیرونا یک گزینه جدی قهرمانی در لالیگاست. اگر کسی در مورد شکل بازی و نتیجه‌گیری تیم میچل برابر بزرگان لالیگا تردید داشت، دیشب در مونتجوئیک پاسخ خود را گرفت.

خیرونا برابر مدافع عنوان قهرمانی بازی داشت. قهرمانی که می‌خواست بعد از دو برد متوالی روحیه بخش برابر پورتو در لیگ قهرمانان و اتلتیکو در لالیگا، سه امتیاز حیاتی را اضافه کند تا به صدر نزدیک‌تر شود، اما در عمل دید که چگونه خیرونا کم کم سبک بازی خود را تحمیل کردند و نتوانست هرگز واکنشی جدی نشان دهد. بارسا ۲-۴ باخت و عجیب اینکه نتیجه کاملا هم عادلانه بود. سال‌ها هیچ تیمی نتوانسته بود در لالیگا در زمین بارسا اینچنین قدرتمندانه کار کند.

خیرونا بعد از پیروزی شب گذشته به رکورد جدیدی در تاریخ خود دست یافت؛ رکورد هفته‌های متوالی بدون باخت. اکنون هشت بازی است که تیم میچل بدون باخت پشت سر گذاشته است. آنها بعد از شکست خانگی ۰-۳ برابر رئال دیگر به هیچ تیمی باج نداده‌اند. کسب ۲۲ امتیاز از ۲۸ امتیاز ممکن باعث شده تا بازیکنان خیرونا بار دیگر به رتبه اول صعود کند و از تساوی رئال در روز شنبه در بنیتو ویلامارین نهایت استفاده را برد. خیرونا حالا ۴۱ امتیاز دارد و حیرت‌انگیز اینکه مقتدرترین صدرنشین پنج لیگ معتبر فوتبال اروپاست.

نگاهی به لیگ‌های دیگر معتبر اگر بیندازیم، همه چیز واقعاً گیج‌کننده می‌شود. لیورپول، اینتر، لورکوزن و پی اس جی به اندازه خیرونا امتیاز کسب نکرده‌اند. خیرونا اکنون تیمی است که بیشترین برد را در پنج لیگ معتبر اروپایی دارد. آنها با ۱۳ برد، یک برد بیشتر از اینترمیلان و رئال مادرید دارند.

خیرونا همچنین خیلی خوب به گل می‌رسد و از این حیث برابر با هیولایی همچون منچسترسیتی است. تنها بایرن (۴۴ گل) و لورکوزن (۳۹ گل) در این مورد بهتر از خیرونا کار کرده‌اند. کاتالان‌ها با ۳۸ گل برابر با منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن هستند.

خیرونا پس از کسب هفتمین پیروزی دور از خانه خود، این بار در مونتجوئیک، همچنان بهترین تیم خارج از خانه لالیگاست. چیزی غیر قابل تصور و باورنکردنی.

شاگردان میچل در روز نخست لیگ، در زمین رئال سوسیداد دو امتیاز را از دست دادند (۱-۱) و از آن زمان تاکنون همه بازی‌های بیرون خانه را برده‌اند. در سویا (۱-۲)، در گرانادا (۲-۴)، در ویارئال (۱-۲)، در کادیز (۰-۱)، در ال سادار مقابل اوساسونا (۲-۴)، در برابر رایو وایه‌کانو (۱-۲) و در برابر بارسا (2-4) ). این خیرونا یک فانتوم است و هیچ‌کس نمی‌تواند آن را متوقف کند. خیرونا را مدعی جدی قهرمانی باید دانست و این اصلا هم شوخی نیست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.