×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
هیچگونه محدودیتی برای تصویر برداری در مترو وجود ندارد

تجارت گردان | هیچگونه محدودیتی برای تصویر برداری در مترو وجود ندارد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، متروی تهران یکی از عمومی ترین اماکن کشور است که روزانه میلیون ها نفر را در سطح شهر جا به جا می کند. 

تصویر برداری از اتفاقات مهم یا حتی عکس های معمولی در مترو، آرزویی است که برای بسیاری از عکاسان پس از گذشت سال ها از عمر مترو، هنوز برآورده نشده است. 

داشتن کارت خبرنگاری یا مجوز عکاسی هم تصویر برداری از مترو را سهل نمی کند و کافی است تا حتی فقط تلفن همراه خود را برای عکاسی تجهیز کنید تا ماموران مترو، سر برسند و با زور از شما بخواهند دوربین خود را «غلاف» کنید و تهدید کنند که دوربین را ضبط می کنند و  برای شما از پلیس مترو صحبت کنند.

اما مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در سخنانی تازه اعلام کرد هیچگونه محدودیتی برای تصویر برداری در مترو وجو ندارد و به همکاران خود این مسئله را اعلام می کند.

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در گفت‌وگو با میزان گفت: مترو یکی از اماکن زیبا و عمومی شهر ماست و هیچگونه محدودیتی برای تصویر برداری در این مکان وجود ندارد.وی افزود: من به همه همکاران در تمامی ایستگاه‌ها ابلاغ می‌کنم؛ تصویربرداری در مترو آزاد و بدون محدودیت است و پرسنل حق گرفتن دوربین مسافران را ندارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.