×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | هیچ نقطه‌ای برای دشمنان ما امن نیست

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان ، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه صبح امروز در یادواره شهدای نیروی هوافضای سپاه طی سخنانی اظهارداشت: هر جامعه منبعی برای تعیین هویت خود در اختیار دارد. شهیدان ما این خصوصیت را دارند که منابع اصلی و سرچشمه‌های اصلی عزت و امنیت و اعتبار و پیشرفت ما در جهان باشند.

وی افزود: شهیدان چراغ‌های صراط مستقیم ما هستند و خصوصیت بزرگ آنها این است که جاودانه هستند. شهیدان زنده هستند و این یک حقیقت الهی است. جنس شهید و شهادت جنس حیات و زندگی و زیبا ترین نوع زندگی است. ارمغان شهیدان برای جامعه حیات جاودانه است و برای همین برای ما هم جاودانگی ساختند.

سردار سلامی ادامه داد: بدون شهدا ما نمی توانستیم زنده بمانیم و پایدار و ثابت قدم باشیم. آنها به ما یاد دادند که برای عزت اسلام و مسلمانان نباید میدان جهاد را ترک کرد. کافی است که یک ملت در مقطعی از تاریخ سستی کند و به میدان نرود و از ضربات شمشیر دشمن بترسد این چنین ملتی می‌میرد و نابود می شوند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: شهید طهرانی مقدم یک شخصیت استثنایی و مثال زدنی از یک انسان مجاهد فی سبیل الله با اراده‌ای بلند بود. هر جامعه‌ای به اندازه وسعت مردان او بزرگ می شود. سردار طهرانی مقدم خستگی را خسته می‌کرد و از تکرار خستگی‌ها خسته نمی‌شد.

سردار سلامی عنوان کرد: او فقط به هدف نمی اندیشید بلکه برای تحقق آن عمل می‌کرد و مرد غلبه بر بن بست‌ها بود. این شهید از شکست‌ها، شکست نمی خورد بلکه بر فراز شکست‌ها حرکت می‌کرد. ما امروز در عرصه فوران دانش و فناوری زندگی می‌کنیم و خطوط مقدممان را به خطوط مقدم دانش و فناوری جهانی منتقل کرده‌ایم.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: هر کس همانطور که فکر می‌کند و می‌اندیشد همانگونه هم کار می‌کند. فکر انهدام شناورهای متحرک دشمن با موشک بالستیک اولین بار به ذهن شهید طهرانی مقدم رسید. با تحقق این اندیشه و تکامل آن داستان ناوهای هواپیمابر دشمن تمام شده است و دشمن می‌داند ناوهای هواپیمابرش در هیچ نقطه‌ای امن نیست و این یک واقعیت دردناک برای دشمنان ما است.

وی با بیان اینکه شهید طهرانی مقدم قدرت بسیج کنندگی بالایی داشت، عنوان کرد: همه چیز شهید مقدم در اوج بود و مردانی که با او کار می ‌ردند همین‌گونه بودند. امروز هم مردان بزرگی هستند که همان راه را ادامه می دهند.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: یکی از رویاهای شهید طهرانی مقدم از بین رفتن رژیم صهیونیستی بود و این رویا به زودی تحقق خواهد یافت. فرزندان این ملت در تمام نیروهای مسلح راه را آموخته‌اند و هر روز به پیش می‌روند و ما هر رزم با یک پیشرفت از جنس آرزوهای شهید مقدم روبرو هستیم.

سرلشکر سلامی گفت: وقتی دشمن ما را تحریم کرد ما به شکل عجیبی شتاب گرفتیم. خداوند در اوج این محاصره‌ها به ذهن بچه‌های ما نورانیت بخشید و موشک‌های ما نقطه زن شدند. امروز نیروی هوافضای سپاه قدرت لازم برای در هم شکستن استخوان‌های دشمن را بدست آورده و اگر دشمنی خطایی انجام دهد قدرت فرزندان این نیرو آن خطا را اصلاح خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ما امروز بر قله‌های بلندی ایستاده‌ایم و این آرایش بزرگ قدرت در جهان اسلام محصول تفکر و هدایت رهبر انقلاب است. مردم می دانند که باید به چنین رهبر بزرگی تکیه کنند مردم ما قاعده این نظام و رهبر بزرگوارمان قائمه این نظام است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.