×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
هیچ پمپ بنزین و فروشگاهی در تهران تعطیل نمی‌شود

تجارت گردان | هیچ پمپ بنزین و فروشگاهی در تهران تعطیل نمی‌شود

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، سردار حسین رحیمی روز شنبه پس از بازدید از چند مرکز و محله‌های شوش و هرندی به خبرنگاران گفت: روز به روز مبارزه با محتکرین با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود و باور ما بر این است که با همکاری، همراهی و جدی گرفتن موضوع کرونا توسط همه مردم می‌توانیم این ویروس منحوس را شکست دهیم.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد انبارهای نگهداری اقلام بهداشتی و غذایی تهران مورد بازرسی قرار گرفته است افزود: خوشبختانه ۹۸ درصد از این انبارها کار خود را به درستی انجام دادند.

رحیمی در خصوص راه‌اندازی قرارگاه زیستی در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: این قرارگاه از همان روزهای ابتدای در فرماندهی تهران بزرگ راه‌اندازی شد و تاکنون هفت هزار بسته بهداشتی، ۳۰ هزار ماسک و دو هزار و ۸۰۰ قرص کلر بین کلانتری‌های پایتخت توزیع شده است.

وی گفت: در نظارت بر چرخه توزیع اقلام بهداشتی، منتظر تصمیمات بعدی دولت هستیم.

کشف لوازم بهداشتی احتکاری

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین از کشف لوازم بهداشتی احتکار شده در سه انبار در محلات عباس آباد، صالح آباد و بازار ناصر خسرو به ارزش ۱۰ میلیارد ریال و دستگیری چهار محتکر خبر داد.

سردار رحیمی به خبرنگاران گفت: در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد تعدادی محتکر در سه انبار مقدار فراوانی ژل‌های ضد عفونی کننده و دستکش‌های یک‌بار مصرف دپو و جمع آوری کرده اند.

وی با اشاره به اینکه با مراقبت‌های ویژه پلیسی هر سه انبار شناسایی شد، اظهار داشت: مالک این انبارها نیز شناسایی و رفت و آمد آنها تحت کنترل قرار گرفت.

رحیمی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و اداره تعزیرات به انبارهای اعلام شده رفته و در مجموع موفق شدند ١١۵ هزار جفت دستکش لاتکس، ١٣۶ هزار و ٨٠٠ جفت دستکش یکبار مصرف، ١٨٠ عدد دستگاه تب سنج، دو هزار و ٧۶٠ عدد ماسک ان ٩۵، ٢٠٠ عدد لباس مخصوص بیمارستان و چهار هزار و ٨٠٠ عدد پلیت که در این انبارها موجود بود، به دست آورند.

وی ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ١٠ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

رحیمی با اشاره به اینکه در این رابطه چهار متهم اصلی پرونده دستگیر شده و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، اضافه کرد: کشف سایر جزئیات پرونده و دستگیری همدستان متهمان در دستور کار قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.