×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
واتساپ محدودیت حجم فایل‌های ارسالی را به ۲ گیگابایت افزایش می‌دهد

شبکه‌ی اجتماعی واتساپ در ادامه‌ی اقداماتی که برای بهبود تجربه‌ی کاربری خود انجام می‌دهد، قصد دارد محدودیت حجم فایل‌هایی که در این پلتفرم به‌اشتراک گذاشته می‌شوند، به ۲ گیگابایت افزایش دهد.

به‌گزارش Techradar و طبق گفته‌ی وبلاگی اسپانیایی‌زبان برای برخی از نسخه‌های بتای اپلیکیشن واتساپ در سیستم‌عامل اندروید و iOS فعال شده و ممکن است به‌زودی به نسخه‌ی پایدار نیز راه پیدا کند.

محدودیت جدید حجم فایل‌های به‌اشتراک گذاشته‌شده در واتساپ

واتساپ با اینکه در انتشار قابلیت‌های جدید کمی کُند عمل می‌کند، زمان‌بندی مناسبی برای انجام این کار دارد. پس از معرفی قابلیت‌هایی مانند واکنش به پیام‌ها و تأیید هویت دومرحله‌ای، حالا این پلتفرم افزایش محدودیت حجم فایل‌های ارسالی را برای نسخه‌های بتای این اپلیکیشن در سیستم‌عامل iOS و اندروید آزمایش می‌کند.

به تأیید وب‌سایت WaBetaInfo، برخی از کاربران نسخه‌های بتای ۲.۲۲.۸.۵، ۲.۲۲.۸.۶ و ۲.۲۲.۸.۷ سیستم‌عامل اندروید و نسخه‌ی بتای ۲۲.۷.۰.۷۶ سیستم‌عامل iOS می‌توانند فایل‌هایی تا حجم ۲ گیگابایت را در این پلتفرم به‌اشتراک بگذارند.

در‌حال‌حاضر، کاربرانی که از نسخه‌ی پایدار اپلیکیشن واتساپ استفاده می‌کنند، تنها امکان ارسال فایل‌هایی تا حجم ۱۰۰ مگابایت را دارند و برای ارسال فایل‌هایی با حجمی بیش از این مقدار ناچار‌‌ند با استفاده از اپلیکیشن‌هایی دیگر این فایل را به چند بخش کمتر از ۱۰۰ مگابایت قسمت کنند و سپس آن‌ها را به‌اشتراک بگذارند.

دیگر رقبای این اپلیکیشن مانند تلگرام از مدت‌ها پیش امکان ارسال فایل‌هایی با حجم‌های زیاد را برای کاربرانشان فراهم کرده‌اند و حالا واتساپ برای رقابت با این پلتفرم‌ها نیاز دارد تا قابلیتی مشابه را ارائه کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.