×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
واحد اوره پتروشیمی لردگان در مدار تولید

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از صدا وسیما، آقای محسن محمودی مدیر عامل پتروشیمی اوره لردگان با اعلام این خبر افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی، واحد اوره به‌عنوان فاز سوم این مجتمع به تولید رسید تا مجموع تولید کود اوره در بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده اوره غرب کشور با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۷۳ هزارتن اوره ثبت شود.
محمودی گفت: راه‌اندازی کامل این مجموعه در سه فاز تعریف شده بود که فاز نخست شامل واحد‌های یوتیلیتی و واحد‌های جانبی – که تمامی نیاز‌های اوره و آمونیاک را تولید می‌کنند – شهریورماه ۱۳۹۸ راه‌اندازی شد.
وی افزود: واحد آمونیاک نیز به‌عنوان فاز دوم با ظرفیت ۸۰ درصد اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ در مدار تولید قرار گرفت و هم‌اکنون محصولات آن به فروش می‌رسد.
مدیرعامل پتروشیمی اوره لردگان گفت: از اینکه این پتروشیمی بدون وجود کارشناس خارجی و به دست متخصصان داخلی و نیرو‌های جوان ساخته شده است احساس غرور می‌کنیم و این پیام بزرگی برای بخش صنعت و نماد واقعی اقتصاد مقاومتی و باور‌های داخلی است که می‌توان با تلاش و دوری از انفعال و سرگردانی، همت کرد و کار‌های بزرگ انجام داد.
وی با اشاره به آثار مثبت این طرح برای توسعه اقتصادی منطقه تصریح کرد: با افتتاح این پتروشیمی ۷۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۲ هزار نفر به صورت غیرمستقیم مشغول به‌کار خواهند شد که بیشتر آن‌ها نیرو‌های بومی را شامل می‌شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.