×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
واکنش جالب پدر آقای بازیگر بعد از دیدن پسرش در تلویزیون/ خاطره مهران مدیری از اولین باری که تست صدا داد + فیلم

تجارت گردان | واکنش جالب پدر آقای بازیگر بعد از دیدن پسرش در تلویزیون/ خاطره مهران مدیری از اولین باری که تست صدا داد + فیلم

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، شب گذشته میر طاهر مظلومی بازیگر سینما و تلویزیون مهمان مهران مدیری در برنامه «دورهمی» بود.

مظلومی درباره شروع فعالیت خود در عرصه بازیگری گفت: سه گزینه ریاضی فیزیک، تجربی و هنر داشتم و از بین این گزینه ها هنر را انتخاب کردم. زمانی که هنر را انتخاب کردم به تالار مولوی رفتم و به کارگردانی که داشت کار می‌کرد گفتم می‌خواهم کار کنم، که او گفت برو زمین را تی بکش و چایی درست کن البته نقش یک سرباز را هم بازی می‌کردم؛ شب پانزدهم مشکلی برای یکی از بازیگران پیش آمد و من جایگزین او شدم، اما همزمان کارهای خدماتی را هم انجام می دادم.

مشغول بازی در «نون. خ» هستم

این بازیگر درباره آخرین فعالیت خود گفت: این روز‌ها مشغول تصویربرداری سریال «نون. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی هستیم. آقاخانی یکی از یاران شما است، به نظرم هر کسی که با شما کار کرده، آدم‌ موفقی است، آقاخانی خیلی کاربلد است و کار را جلو می‌برد.

مردم با ژانر کمدی لبخند می‌زنند

وی درباره علاقه به کار کمدی و جدی عنوان کرد: برای من فرقی ندارد، اما به کمدی بیشتر فکر می‌کنم چراکه حال مردم با کار کمدی خوب است و لبخند می‌زنند.

مدیری درباره سینمای مبتذل از او سوال کرد که مظلومی پاسخ داد: بچه‌های سینما زحمت می‌کشند، شاید قصه‌ها پایان بندی خوبی نداشته باشند و یا پرداخت خوبی نداشته باشد، اما من با سینمای مبتذل مخالف هستم.

هنرمندان احساسی هستند

مظلومی درباره رفتار سلبریتی ها در واکنش به وقایع مختلف گفت:در فضای مجازی خیلی با سواد نیستم به نظر من، مردم عامل محبوبیت هنرمند هستند و هنرمند دارای هر استعدادی که باشد، مردم باعث دیده شدن او می شوند. من تا حالا هنرمندِ دزد و اختلاس گر ندیده ام چراکه آن‌ها روحیه لطیف و احساسی دارند و نسبت به هر اتفاقی عکس العمل نشان می‌دهند. 

عاشقانه کارم را دوست دارم

مظلومی درباره شروع کار در رادیو توضیح داد: سال ۷۷ اولین بار در رادیو تست دادم و صداپیشگی را آغاز کردم و یک سال بعد در دوبله تست دادم و در آنجا مشغول به کار شدم، این روز‌ها هم در رادیو، کارگردانی می‌کنم و در حوزه دوبله هم به عنوان مدیر دوبلاژ هستم که به هم زنجیره وار متصل هستند و نمی‌توانم آنها را از هم جدا کنم؛ عاشقانه کارم را دوست دارم.البته پدرم همیشه دوست داشت که من فوتبالیست بشوم.

پدرم برای آزادی من سند آورد

مظلومی درباره مهم‌ترین خاطره اش در این سال‌ها، گفت:پدرم اولین بار در تلویزیون قهوه خانه، بازی من را دیده بود که من در نقش یک دزد بازی می کردم و پلیس من را گرفته بود، پدرم بعد از دیدن این صحنه، رفته بود خانه وسند برداشته بود و پیگیر آزادی من شده بود و به خانواده گفته بود یا پیدا شود و اگر پیدا نشود او را می کشم. 

مظلومی درباره تست صدا گفت: به نظر من هیچ صدایی در عالم بشری بد نیست مگر ممکن است آن چیزی که خداوند به ما می‌دهد بد باشد، اما مهم این است که چطور از این صدا استفاده کنیم.

مدیری درباره خاطره اولین تست صدای خود گفت: اولین بار مثل یک جوجه خروس در استودیو حضور پیدا کردم. به من گفتند که یک متن را با حس خوشحالی، ناراحتی، عصبانی و آمرانه بخوانم، اما حس آمرانه خیلی جالب نبود و به من گفتند نمی‌دانیم با تو چه کاری انجام بدهیم که هنوز نمی دانی آمرانه چیست.

دخترم به چهار زبان مسلط است

میرطاهر مظلومی درباره دخترش گفت: ما یک عشقی در خانه داریم به نام ستایش؛ دخترم ۱۴ ساله به چهار زبان آلمانی، انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی مسلط است.

 میرطاهر مظلومی درباره منوچهر اسماعیلی پرسید که او گفت: منوچهر اسماعیلی فقط با خود منوچهر اسماعیلی قابل مقایسه است. مدیری در ادامه گفت یکی از آرزوهایم این است که که استاد اسماعیلی همیشه سلامت باشند و یک بار هم  به برنامه  «دورهمی» بیایند.

در بخشی از برنامه «دورهمی» میر طاهر مظلومی از دو تماشاگر تست گرفت که فیلم آن را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.