×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه

تجارت گردان | ورود سامانه بارشی جدید از روز جمعه

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، امیر سرکرده در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: امروز چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود بارش‌ها در خراسان رضوی و جنوبی ادامه داشته باشد که البته این بارش‌ها باقی مانده سامانه‌ای است که دیروز نیز باعث بارش در این نواحی شد.
وی ادامه داد: این سامانه به تدریج از نواحی شرقی، کشور را ترک می‌کند.
کارشناس هواشناسی گفت: البته بعدازظهر پیش‌بینی می‌شود در ارتفاعات البرز و همچنین استان‌های حاشیه زاگرس بارش داشته باشیم که از نوع بهاری خواهد بود. وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در استان‌هایی مانند کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال استان فارس، شمال استان خوزستان و در قسمت‌هایی از جنوب استان همدان بارش‌های خیلی خفیف و پراکنده‌ای داشته باشیم.
وی گفت: خاصیت بارش‌های بهاری این است که معمولا بعد از ظهر با ابر‌های همرفتی رخ می‌دهد.
سرکرده افزود: در استان‌های حاشیه البرز نیز این اتفاق یعنی بارش‌های بهاری در ساعات بعدازظهر رخ می‌دهد و در استان‌هایی مانند تهران، البرز و قزوین همین شرایط را داریم، اما نبایستی توقع بارش آنچنانی داشته باشیم.
وی افزود: بارش‌ها عمدتا موقتی و خفیف خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود پنجشنبه نیز همین شرایط بر استان‌های حاشیه زاگرس و البرز حاکم شود.
سرکرده گفت: از روز جمعه بعدازظهر باید منتظر ورود سامانه بارشی جدید باشیم که در واقع شنبه و یکشنبه بیشتر مناطق کشور تحت تاثیر این سامانه قرار خواهد گرفت.
وی افزود: امروز دمای تهران در گرم‌ترین زمان به ۱۶ درجه بالای صفر می‌رسد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.