×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
ورود سداد به بخش‌های پیشران انرژی کشور بسیار اثرگذار است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد، بیست و ششمین نمایشگاه‌ بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز جمعه ۲۳ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌بین المللی تهران آغاز به کار کرد و شرکت پرداخت الکترونیک سداد به منظور ارائه خدمات و اقدامات خود در حوزه روش‌های پرداخت در سوخت‌گیری و همچنین معرفی تازه ‌ترین محصولاتی که با پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا توسط متخصصان و مهندسین این شرکت مجهز شده، در آن حضور یافت.
دکتر «صمد عزیزنژاد» عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران با حضور در غرفه بانک ملی در جریان آخرین خدمات و اقدامات شرکت پرداخت الکترونیک سداد در زمینه پرداخت سوخت قرار گرفت.
وی در جریان این بازدید، تاکید کرد: ورود بانک ملی ایران و شرکت پرداخت الکترونیک سداد به حوزه ارائه خدمات انفورماتیک به بخش‌های انرژی مخصوصا حوزه نفت، گاز و پترشیمی که جزو بخش‌های پیشران انرژی کشور بوده، بسیار مهم و اثرگذار است.
عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران از شرکت پرداخت الکترونیک سداد و متخصصان بخش انفورماتیک خواست تا در خصوص اثربخشی و حضور در بخش‌های انرژی به ویژه حوزه‌های نفت، گاز، پتروشیمی و سوخت تحلیل جامعی ارائه دهند.
دکتر عزیزنژاد خاطرنشان کرد: به یک سند جامع ارائه خدمات در بخش گاز، نفت، پتروشیمی و پالایش و سوخت و توجیه اقتصادی برای یک دوره ۵ ساله نیاز است و در صورت ی که نتایج مثبت باشد، حتما باید برای یک رقابت تنگاتنگ در این حوزه آماده شد.
گفتنی است، شرکت پرداخت الکترونیک سداد واقع در غرفه بانک ملی ایران از روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری به مدت ۴ روز از ساعت ۹ صبح الی ۴ عصر در محل دائمی نمایشگاه ‌های بین‌المللی تهران، سالن ۳۸ غرفه ۲۰۰۶ ، پذیرای بازدید کنندگان بود.
این نمایشگاه، میزبان ۱۲۰۰ شرکت داخلی و ۴۴ شرکت خارجی یا نمایندگی شرکت‌های خارجی بود که ۱۳ شرکت خارجی، ۱۲ شرکت نمایندگی خارجی و ۱۹ شرکت داخلی ارزی – ریالی در آن حضور داشتند.
نمایشگاه بین المللی صنعت نفت هرساله یکی از مهم‌ترین محل‌های بازاریابی کالاها و خدمات فنی و مهندسی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.