×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۵ خرداد , ۱۴۰۳
وزارت نیرو آب شرب و کشاورزی کرخه و شوش را تأمین کند

محمد کعب عمیر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات دیدار با وزیر نیرو اظهار کرد: مسائل و مشکلات مختلف حوزه آب و برق شهرهای شوش و کرخه در دیدار با محرابیان وزیر نیرو پیگیری شد.

وی گفت: در این نشست وزیر نیرو ضمن شنیدن و رسیدگی به مطالبات و مشکلات حوزه‌های انتخابیه دستورات لازم را صادر کردند.

نماینده شوش و کرخه در مجلس در خواستار احداث تأسیسات آبرسانی شهر فتح المبین و دهستان چنانه شد و گفت: به دلیل نزدیکی طرح آبرسانی غدیر به این تأسیسات و همچنین به منظور رفع مشکل کمی و کیفی آب شرب بخش فتح المبین آب مورد نیاز تأسیسات آبرسانی شهر فتح المبین و چنانه از طرح غدیر تأمین شود.

وی ادامه داد: با توجه به پایین آمدن دبی آب رودخانه کرخه و همچنین به وجود آمدن مشکلاتی در آب شرب مردم، نیاز هست تا آب مورد نیاز تأسیسات بیت موزان، سیدعباس، چای صدر و شهر الوان شهرستان کرخه برای تأمین آب شرب پایدار از طرح آب رسانی غدیر تأمین شود.

وی به دیگر جزئیات این دیدار اشاره کرد و افزود: تخصیص حق آبه برای طرح دو هزار و ۴۰۰ هکتاری شهر الوان و تخصیص حق آبه برای طرح ۲۰ هزار هکتاری دشت شاوور از طرح‌های ۵۵۰ هزار هکتاری مقام معظم رهبری به خوزستان از دیگر مطالبات این دیدار بود.

کعب عمیر تصریح کرد: تخصیص ۱,۰۰۰ میلیارد ریال برای اجرایی کردن پروژه پست ۴۰۰ کیلو ولت «نصر» به منظور پایداری شبکه برق از دیگر خواسته‌ها و مطالبات از سوی وزیر نیرو بوده است.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس با اشاره به دستورات وزیر نیرو نسبت به مسائل و مطالبات اظهار کرد: تا آخرین لحظه پیگیر اجرایی شدن هرچه سریع‌تر مسائل و مشکلات مختلف حوزه آب و برق شهرستان‌های شوش و کرخه هستیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.