×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
وزیر بهداشت بر ضرورت نظارت مستمر بر اجرای پروتکل‌ها تاکید کرد

به گزارش ایرنا از وبدا، سعید نمکی روز یکشنبه در این نامه تصریح کرد: پیرو نامه های شماره ۲۷/۱۰۰ مورخ ۱۸ / ۰۱ / ۱۴۰۰ و ۳۸/۱۰۰ مورخ ۲۰/ ۰۱ / ۱۴۰۰، از آنجایی که هرگونه عدم رعایت پروتکل ها می تواند در اشاعه بیماری و تشدید موارد ابتلاء و همچنین سنگینی بار مراکز بهداشتی، درمانی به خصوص بیمارستان های دانشگاهی موثر باشد لذا نظارت مستمر و بی وقفه بر اجرای پروتکل ها و انعکاس هرگونه نقض شیوه نامه ها جهت برخورد قانونی به مراجع ذی صلاح الزامیست.

وی افزود:‌ شایسته است همه روزه گزارشی از سطح رعایت پروتکل ها، موارد عدم رعایت، مکاتبات انجام شده در مورد اعلام شرایط غیرمنطبق با پروتکل ها به مراجع ذی صلاح و همچنین برخورد یا عدم پیگیری مناسب را به دفتر اینجانب منعکس نمائید.

وزیر بهداشت پیشتر نیز در نامه ای به مدیران و نیروهای حوزه سلامت تاکید کرد: در اجرای پروتکل ها و اصرار به اعمال محدودیت ها با هیچکس مماشات نکنید.
نمکی همچنین طی نامه ای دیگر به معاونین درمان، بهداشت و غذا و دارو وزارت بهداشت و روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، هفت بند راهبرد اجرایی جهت کاهش فشار سنگین به بخش های بستری و احتمال کمبود تخت بیمارستانی به خصوص مراقبت های ویژه را ابلاغ کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.