×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با سیدحسن نصرالله دیدار کرد

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی که به لبنان سفر کرده است، عصر چهارشنبه – یازدهم اسفند- با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و درخصوص چشم اندازهای همکاری فرهنگی و علمی دو کشور تبادل نظر کرد.

در این دیدار محمد جلال فیروزنیا سفیر جمهوری اسلامی در بیروت حضور داشت.

اسماعیلی با انتشار تصویری از این دیدار در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: دیدار و گفتگو با «سید مقاومت»، شیرین ترین بخش سفر به لبنان بود.

اسماعیلی در توئیت خود عبارت «سنصلی فی القدس» / به زودی در قدس نماز خواهیم خواند؛ را هشتگ کرد.

تجارت گردان | وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با سیدحسن نصرالله دیدار کرد

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه – ۷ اسفند ۱۴۰۰- برای شرکت در برگزاری هفته فرهنگی ایران در لبنان به این کشور سفر کرده است. این رویداد فرهنگی و هنری دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ با اجرای ارکستر ملی ایران گشایش یافت.

برگزاری کارگاه های آموزشی فرهنگی و هنری و دوره های دانش افزایی و توانمند سازی زنان و مشاغل خانگی هنری از دیگر برنامه‌های این سفر است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نخستین روز سفر به لبنان با حضور در روضه الشهیدین بیروت که محل دفن شهیدان عماد و جهاد مغنیه، عمادالدین نصرالله فرزند سیدحسن نصرالله (دبیرکل حزب‌الله لبنان) و بسیاری از شهدای مقاومت است ضمن قرائت فاتحه، نثار شاخ گل و ادای احترام به این شهیدان با شماری از مادران شهدا دیدار و گفت‌وگو صمیمی داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.