×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
وزیر ورزش برای اصلاح کادر فنی تیم ملی فوتبال ورود کند

به گزارش ایسنا، سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) در تذکری شفاهی گفت: علی رغم مشخص شدن حریف های تیم ملی فوتبال در جام جهانی، شرایط فوتبال و تیم ملی به هیچ عنوان در شأن مردم و کشور نیست. وضعیت نامشخص فدراسیون فوتبال و عدم هماهنگی برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی مناسب، مردم و جوانان را نگران کرده است. همچنین خبرهای خوبی از آینده فدراسیون به گوش نمی‌رسد؛ چرا که شنیده می شود برخی سیاسیون باز هم برای آینده فوتبال برنامه ریزی کرده و قصد دارند گزینه خود را در راس فوتبال قرار دهند.

وی ادامه داد: لازم است با توجه به اهمیت موضوعات و قرار گرفتن تیم ملی فوتبال در گروهی سخت، وزیر ورزش راسا وارد عمل شده و از همه ظرفیت خود برای اصلاح کادر فنی و تنظیم بازی های تدارکاتی مناسب و تقویت روحیه تیم ملی اقدام کند. کادر فنی فعلی به هیچ عنوان تجربه کافی برای حضور در جام جهانی را ندارد. حواستان به آبروی ورزش کشور باشد. 

نماینده فلاورجان در مجلس در تذکر دیگری بیان کرد: ماه هاست که گزارش هیات تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان در کمیسیون صنایع تصویب شده، گزارش تخلفات فولاد مبارکه بیانگر حجم عظیم فسادهای تو در تو در بخش های دولتی است و حداقل رقم مشخص شده در این فسادها ۹۲ هزار میلیارد تومان است. متاسفانه این گزارش با بهانه های مختلف همچون اینکه  کمیسیون گزارش را ارائه نداده ، در کشوی هیات رئیسه خاک می خورد و قرائت نمی شود. چه دلیلی دارد که اجازه نمی دهید این گزارش قرائت شود؟

موسوی لارگانی همچنین در تذکری به وزیر نیرو از قطع شدن برق چاه های کشاورزی گفت: چرا باید برق چاه های کشاورزی روزانه ۵ ساعت قطع شود؟

وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش بیام کرد: رتبه بندی معلمان با تلاش های مجلس تصویب و به تایید شورای نگهبان رسید پس چرا نسبت به اجرای آن اقدام نمی شود؟ احکام معلمان هر چه سریعتر باید صادر شود.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.