×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
وضع طرح ترافیک فردا مشخص می‌شود

تجارت گردان | وضع طرح ترافیک فردا مشخص می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ غلامحسین محمدی در مراسم هفته روابط عمومی ضمن تبریک به همکاران خود در شهرداری تهران، سایر دستگاه‌های اجرایی و صدا و سیما، گفت: درخصوص اجرای طرح ترافیک سوالاتی مطرح شده که معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران فردا با پلیس راهور آخرین جلسات خود را برگزار می‌کند و تصمیم نهایی اعلام خواهد شد.
وی ادامه داد: تصمیمات قبلی مبنی بر این بود که از ۲۹ اردیبهشت ماه طرح ترافیک اجرایی خواهد شد، اما فردا در این جلسه تصمیمات نهایی گرفته و به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به سه مراسم همزمان و پشت هم در هفته آینده از جمله سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (روز قدس) و عید سعید فطر تصریح کرد: از پایان هفته آینده ما سه مناسبت مهم را در شهر تهران پشت سر خواهیم گذاشت و طبق جلساتی که برگزار شده است شهرداری تهران با ارگان‌های متولی برگزاری برنامه‌ها همچون روال گذشته همکاری لازم را انجام خواهد داد.
آقای محمدی ادامه داد: راهپیمایی روز قدس به صورت خودرویی انجام می‌شود که معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری با پلیس راهور هماهنگی لازم را از فردا انجام خواهد داد و با هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی و دستگاه‌های ذینفع برنامه ریزی جمعه آخر ماه مبارک رمضان که روز قدس است صورت خواهد گرفت.
وی گفت: برای نماز عید سعید فطر هم احتمالاً در مساجد و تکایا برگزار می‌شود و ما نماز عید فطر در مکان‌های بزرگ نخواهیم داشت البته نماز عید در مساجد و تکایا نیز طبق دستورالعمل بهداشتی صورت خواهد گرفت.
محمدی گفت: ما از چند روز پیش اعلام کردیم که شهرداری تهران آمادگی ضدعفونی مساجد و حسینیه‌ها را در ۲۲ منطقه پایتخت برای شب‌های قدر و عید سعید فطر خواهد داشت.
سخنگوی شهرداری تهران ادامه داد: برای سوم خرداد هم که سالروز آزادسازی خرمشهر است برنامه‌هایی تدارک دیده شده که یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم.
وی افزود: در شهرداری تهران تصمیماتی گرفته شده و قرار است از مقام شامخ ایثارگران تجلیل صورت گیرد و سازمان زیباسازی و فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز برای تغییر فضای شهری برنامه‌هایی در دستورکار دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.