×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
وقتی جای خالی مهدی قایدی در استقلال حس شد!

فرشاد فلاحت‌زاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تساوی یک بر یک آبی‌پوشان پایتخت مقابل آلومینیوم اراک در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: این بازی یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های استقلال در این فصل بود. البته بازی کردن در اراک سخت بود و شرایطی که در استادیوم بود، باعث شد شرایطی روحی بازیکنان به هم بریزد.

او ادامه داد: استقلال این فصل، تیم سخت‌کوشی است و بازیکنان در بازی با آلومینیوم مالکیت توپ کم‌تری داشتند و همین باعث شد موقعیت بیش‌تری به حریف بدهند. بازی کردن در اراک به علت آلودگی هوا و مسیر تهران تا اراک خیلی سخت شده بود و بازیکنان هم مقداری افت بدنی داشتند و در نهایت بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید. رسول خطیبی هم تیم خوبی جمع کرده است و خوب موقعی استقلال تلنگر خورد تا در بازی بعدی این امتیازات از دست نرود.

این پیشکسوت استقلال درباره علمکرد فنی آبی‌پوشان پایتخت گفت: استقلال توان فیزیکی نسبتا خوبی دارد و الان تاکتیک روی ضربات سر بسته شده است اما ما بازیکنی مثل مهدی قایدی کم داریم که بتواند موقعیت‌سازی‌های متنوعی انجام دهد و فرهاد مجیدی باید به فکر چنین بازیکنی باشد تا توپ را در نیمه زمین حریف نگه دارد.

فلاحت‌زاده افزود: تیم دونده‌ای مثل آلومینیوم اراک، توانست روی همین مساله نهایت استفاده را کند و درنیمه زمین استقلال باشد. از دست دادن این امتیازات می‌تواند روزهای سختی را در آینده به وجود بیاورد. بازیکنان باید بازی را مقداری حرفه‌ای‌تر دنبال کنند واگر این طور می‌شد، شاید استقلال مقابل آلومینیوم پیروز میدان بود. آبی‌ها خیلی ساده بازی می‌کنند. بازیکنان استقلال خیلی مظلوم هستند و خیلی سالم بازی می‌کنند. درست است این که باید سالم بازی کرد اما شما تیم‌های دیگر را ببینید، باید مقداری شیطینت چاشنی کار باشد تا بتوان در برخی از لحظات سخت بازی، شرایط بهتری رقم بخورد.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد دفاعی آبی‌پوشان پایتخت گفت: دفاع تیمی ما تا الان خیلی خوب بوده است و سید حسین حسینی حاشیه امنیت خوبی ایجاد کرده است. سیاوش یزدانی را وقتی نگاه می‌کنیم، می‌فهمیم که شرایط بهتری کسب کرده است و بقیه بازیکنان هم توانسته‌اند شرایط بهتری به دست بیاورند.

او در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند تا پایان فصل به عنوان مدعی قهرمانی با حریفان رقابت‌ کند؟ گفت: فرهاد مجیدی تیم خوبی را جمع کرده است. شاید خیلی زیبا بازی نکند اما زیبا بازی کردن برای استقلال مهم نیست و قهرمانی برای این تیم اهمیت دارد. ما اگر مقداری شانس بیاوریم، می‌توانیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم. اگر استقلال بتواند مس رفسنجان را شکست دهد، می‌تواند شرایط بهتری را کسب کند و تمرکز بهتری در هفته‌های آینده داشته باشد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.