×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
«ونگر» آماده بازگشت به آرسنال

به گزارش ایرنا، آرتتا سرمربی اسپانیایی توپچی‌های لندن پس از کسب نتایج ضعیف روی نیمکت این تیم در فصل جاری که آنان را بعد از ۱۶ بازی در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار داده، به شدت تحت فشار قرار گرفته است.

تیم تحت هدایت آرتتا زنجیره نبردن‌های خود را در لیگ جزیره به هفت دیدار رساند و در ادامه پیروزی مقابل چلسی و سپس برایتون، کمی خیال مرد اسپانیایی را راحت کرد.

در حالیکه پنجره نقل و انتقالات زمستانی در آستانه فعالیت است، سرمربی آرسنال مشتاق است تا همچنان به روند اعمال تغییر در این تیم ادامه دهد هرچند به احتمال زیاد اولویت با بازیکنان خروجی است تا خرید بازیکنان جدید.

تجارت گردان | «ونگر» آماده بازگشت به آرسنال

در این بین، ونگر در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال بازگشت وی به آرسنال وجود دارد یا خیر، گفت که تمایل دارد تا به تیم اسبق خود کمک کند اما به این زودی‌ها انتظار تماس را از جانب آنان ندارد.

وی در این باره گفت: اگر به من نیاز باشد، به آنان کمک خواهم کرد اما انتظارش را ندارم.

سرمربی اسبق توپچی‌ها در گفت‌وگو با تاک اسپورت در اکتبر گفته بود: میکل عاشق فوتبال است و انگیزه زیادی دارد و همچنین متمرکز بوده و برای عملکرد خوب اشتیاق دارد. شما تمام ملزومات برای یک سرمربی خوب را در او می‌بینید؛ علاوه بر این او نفوذ قابل قبولی وی بازیکنان دارد.

ونگر در ادامه گفته بود: میکل خوش شانس است که مستقیما به یک باشگاه بزرگ آمده است آن هم در پستی که به طور معمول باید دست کم ۱۰ سال برای رسیدن به آن تلاش کنید اما به این دلیل که او برای باشگاه بازی کرده و بازیکن خوبی هم بوده، این فرصت را به دست آورده و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. من باشگاه را در موقعیتی ترک کردم تا جانشینانم بهتر کار کنند و باشگاه نیز در حال حاضر منابع مالی برای قهرمان شدن را در اختیار دارد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.