×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
ویدیوی جعبه‌گشایی گوشی تاشوی هواوی میت ایکس ۲

هواوی در حال حاضر در بخش گوشی‌های هوشمند وضعیت خوبی ندارد. این شرکت که چند سال پیش رویای تبدیل شدن به بزرگ‌ترین شرکت سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند را در سر می‌پروراند و البته در یک سه ماه موفق به تحقق این هدف هم شده بود، به خاطر تحریم‌های بسیار سنگین دولت آمریکا هم در بخش نرم‌افزار و هم در بخش سخت‌افزار، نتوانست به روند خوب خود ادامه دهد و فعلا در سرازیری شدیدی قرار دارد.

اما با این حال شرکت تسلیم نشده و به ساخت گوشی ادامه می‌دهد. یکی از جدیدترین محصولات شرکت هم گوشی تاشوی مورد انتظار این شرکت یعنی میت ایکس ۲ است که با در نظر گرفتن مشخصات فنی، به نظر می‌رسد برای رقابت با نماینده‌های قدرتمند سامسونگ راهی بازار شده.

اما هواوی میت ایکس ۲ یک گوشی فوق‌العاده قدرتمند و جذابی است که اگر از مشکل عدم پشتیبانی از اپلیکیشن‌ها و خدمات گوگل فاکتور بگیریم، می‌توان آن را در حد و اندازه‌های خود، یک محصول تقریبا بی‌نقص دانست. از قابلیت‌های خوب این گوشی می‌توان به شارژر ۶۶ واتی اشاره کرد که هواوی آن را SuperCharger می‌نامد و خوشبختانه درون جعبه هم وجود دارد. البته جالب اینجاست که خود گوشی در نهایت با سرعت ۵۵ وات شارژ می‌شود اما با این شارژر می‌توان لپ‌تاپ‌ها را هم شارژ کرد. همچنین درون جعبه یک کابل دو طرفه‌ی USB-C هم وجود دارد.

اما این تمام محتویات درون جعبه نیست. یک کیس محافظ چرمی هم برای حفاظت از گوشی در نظر گرفته شده که به لطف پایه‌ای که درون آن تعبیه شده، کاربران می‌توانند گوشی را چه در حالت باز شدن کامل (۸ اینچ) و چه در حالت بسته (۶.۴۵ اینچ) روی سطوح مختلف نگه دارند.

در این ویدیو که البته به زبان چینی است، به طراحی محصول هم اشاره شده که در حوالی دوربین بیشترین ضخامت را دارد و در نقطه‌ای که کمترین ضخامت را دارد تنها ۴.۴ میلی‌متر است. یکی از مزیت‌های خوب این محصول، طراحی فوق‌العاده‌ی لولاهای آن است که باعث می‌شود نه تنها فاصله‌ای بین دو بخش گوشی ایجاد نشود، بلکه در مرکز نمایشگر هم کمترین چین‌خوردگی بوجود نیاید.

هواوی میت ایکس ۲ در تاریخ ۷ اسفند (۲۵ فوریه) با قیمت نجومی ۲۷۸۰ دلار در کشور چین در دسترس قرار می‌گیرد و فعلا مشخص نیست آیا هواوی آن را به بازارهای جهانی هم عرضه می‌کند یا خیر. لازم به ذکر است این گوشی از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نمی‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.