×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پارسیان در آینده نزدیک به قطب اقتصادی کشور تبدیل می شود

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی پارسیان؛ دکتر سید علی اصغر علامه در دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارسیان و اعضای هیات فوتبال این شهرستان ضمن عرض خیر مقدم، عنوان داشت: از سال اواخر سال ۱۳۹۹ در منطقه ویژه منصوب شده ام. در حوزه مسئولیت هاى اجتماعى در حد توان شرکت و با بضاعت کمى که داشته ایم علیرغم اینکه پروژه و بندر فعالى نداشتیم، ولی توانستیم سازمان ایمیدرو را نسبت به فعالیت در حوزه های مسئولیت های اجتماعی قانع کنیم و در کنار مردم باشیم.

وی افزود: در حوزه هاى مختلف درمان، ورزش و آموزش کمک هاى خوبى انجام دادیم که برکتش برای ما با کمک خداوند فعال شدن پروژه های زیرساختی و سرمایه‌گذاری بود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با بیان اینکه ما زمانی میتوانیم کمک کنیم که به در آمد داشته باشیم، اظهار داشت: از زمان حضورم از مردم خواستم که به ما کمک کنید که پروژه ها در حوزه های زیر ساخت و سرمایه گذاری فعالتر شود، تا بتوانیم بیشتر کمک کنیم و الان اگر کمکی صورت می گیرد به دلیل فعال شدن پروژه های عمرانی است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بیان داشت: در حوزه ورزش به آقای برادر (رئیس هیئت فوتبال) گفتیم تا جایی که بتوانیم به حوزه ورزش و فوتبال کمک می کنیم.

وی افزود: به ۱۴ روستا، فنس برای دور زمین ورزشی اهدا کرده ایم و در خود منطقه هم سعی کردیم ورزش را فعال کنیم واحد ورزش تشکیل و مسابقات ورزشی برگزار می شود.

دکتر علامه با بیان اینکه مردم شهرستان بیشتر از این ها حق دارند گفت: مطمئن باشید اگر سایت رونق بیشتری بگیرید طبیعتا کمک های بیشتری به ورزش شهرستان خواهیم کرد.

وی با اشاره به سابقه حضور خود در شورای شهر بیان داشت: هم اکنون که شوراها به من مراجعه می کنند نمی توانم جواب نه بگویم چون خودم در این شرایط بودم، لذا تمام سعی مان را می کنیم به مردم و شوراها کمک کنیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان بیان داشت: با وجود گذشت ۱۴ سال از عمر منطقه ویژه یک آمبولاس در منطقه ویژه نداشتیم که با رایزنی انجام شده دو عدد آمبولاس خریداری کردیم و هم اکنون با وجود مسئولیت های ماشین پلاک قرمز که برای ما وجود دارد هر زمان شخصی برای اعزام بیمار نیاز به آمبولاس داشته، تامین کردیم.

علامه افزود: هم اکنون در حال خرید تجهیزات آتش نشانی هستیم که این تجهیزات در شهرستان موجود نیست و می تواند در زمان اضطرار به کمک شهرستان بیاید.

وی با بیان اینکه در حوزه مسئولیت هاى اجتماعى پروژه کنترل سیلاب بردول را آغاز کرده ایم اظهار داشت: با پیگیری های که از سازمان با همراهی مهندس جباری نماینده غرب هرمزگان انجام داده ایم پروژه کنترل سیلاب از ١٢ کیلومتر به ۶٠ کیلومتر و اعتبار آن از صد میلیارد به هزار میلیارد تومان افزایش یافت

گفتنی است؛ قنبرزادگان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان به اتفاق اعضای هیئت فوتبال با حضور در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با دکتر علی اصغر علامه مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی دیدار کردند.

لازم به ذکر است، در ابتدای این دیدار قنبر زادگان رئیس اداره ورزش و اعضای هئیت فوتبال شهرستان ضمن قدر دانی در خصوص کمک های انجام شده در حوزه ورزش درخواست هایی را از دکتر علامه داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.