×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پاشازاده: بازی برابر بحرین برای ما یک فینال است

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی اظهار کرد: اگر به فهرست تیم ملی نگاه کنید متوجه می‌شود بازیکنانی بودند که می‌توانستند دعوت بشوند که دعوت نشدند. قبلا به این راحتی بازیکنان به تیم ملی دعوت نمی‌شدند و حتی رسیدن به ترکیب ۱۱ نفر هم به مراتب سخت‌تر بود. بعد از آقای کی‌روش، دعوت به تیم ملی راحت شده است و راحت هم به ترکیب می‌رسند. در این وضعیت خیلی‌ها دعوت می‌شوند که حق‌شان نیست اما به هر حال باید به تصمیم کادر فنی احترام بگذاریم.

او درباره دعوت نشدن امید ابراهیمی هم گفت: درباره فهرست تیم ملی چند شائبه وجود دارد که مثلا افرادی می‌توانستند دعوت بشوند که نشدند. در بازی‌های پیش رو احتیاج به تجربه داریم. من از شرایط فعلی امید ابراهیمی خبر ندارم اما اگر همان امید ابراهیمی قبل باشد، قطعا می‌توانست به تیم کمک کند. ما چند بازی فشرده داریم که باید در این شرایط بهترین نفرات را دعوت می‌کردیم. درباره فهرست تیم ملی سرمربی تیم ملی باید توضیح بدهد که چرا برخی را دعوت نکرده است. الان که راموس به تیم ملی اسپانیا دعوت نشده، سرمربی با او تماس گرفته و دلیل دعوت نشدنش را توضیح داده است.

پاشازاده درباره دیدارهای پیش‌رو تیم ملی در مقدماتی جام‌جهانی گفت: بازی فینال برای ما بازی با بحرین خواهد بود. امیدوارم بازیکنان از نظر روحی و روانی  کاملا آماده باشند. باید حواس‌مان به آب و غذای بایکنان هم باشد.

وی به صعود تیم ملی به جام‌جهانی در سال ۱۹۹۸ اشاره کرد و گفت: در دوره ما واقعا کار سخت بود چون مثل الان تعداد بازی‌ها زیاد نبود. در دوره ما فقط باید با ژاپن و بعد استرالیا بازی می‌کردیم. ما از نظر روحی بسیار خوب بودیم و بازیکنان هم بسیار تاثیرگذار بودند و با روحیه بردن وارد زمین می‌شدند. امیدوارم تیم ملی در این بازی‌های پیش‌رو بهترین عملکرد را داشته باشد و تیم با کسب ۱۲ امتیاز ممکن به ایران برگردد.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.