×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پاکسان برند ملی است و باید به جایگاه واقعی خود بازگردد

تجارت گردان | پاکسان برند ملی است و باید به جایگاه واقعی خود بازگردد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پاکسان نیوز: پس از حضور حسن بقائی به عنوان مدیرعامل این مجموعه اولین نشست هم اندیشی معاونین و مدیران شرکت پاکسان برگزار شد.

این جلسه روز سه شنبه ۲۷ خرداد سال جاری در محل سالن کنفرانس شرکت پاکسان با حضور تمامی معاونین و مدیران مجموعه برگزار شد.

در ابتدای جلسه از داشبورد مدیریت که به دستور بقائی مدیرعامل مجموعه توسط واحد فناوری و اطلاعات شرکت پاکسان راه اندازی شده است رونمایی شد.

بقائی ضمن قدردانی از کارکنان واحد فناوری و اطلاعات به جهت آماده سازی این پلتفرم در کوتاهترین زمان ممکن مزایای این داشبورد مدیریتی را برشمرد و افزود؛ با نمایش اطلاعات به صورت زنده در اتاق مدیریت رصد لحظه‌ای فرایندها، تسهیل شده و زمینه اصلاح امور را فراهم می کند و می‌تواند تسریع امور در سازمان را در پی داشته و منجر به چابک‌سازی تصمیم گیری در بعد مدیریت شود.

در ادامه این جلسه هریک از مدیران، پیشنهادها و مسائل موجود در واحدهای خود را مطرح نمودند و بسیاری از موارد در همان جلسه تدبیر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

مدیرعامل پاکسان مزیت این نشست ها را هماهنگی و هم افزایی بیشتر در سازمان معرفی کرد و افزود؛ ادامه‌دار بودن این نشست‌ها و همچنین تشکیل کمیته‌های درون واحدی می‌تواند به جاری سازی تفکر سازمانی و در نتیجه پیشبرد امور شرکت کمک شایانی نماید.

بقائی ضمن تاکید بر مسائل مربوط به معیشت پرسنل، امور رفاهی و بالابردن روحیه کارکنان از اتفاقات خوش برای کارکنان در روزهای آتی خبر داد و به واحدهای مربوطه درخصوص فراهم نمودن امکانات و شرایط مناسب جهت ایجاد انگیزه و رضایت شغلی کارکنان به‌ویژه پرسنل واحدهای تولیدی که در خط مقدم کارخانه مشغول خدمت هستند دستورات لازم را صادر کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.