×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پایان تابستان؛ زمان پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان

تجارت گردان | پایان تابستان؛ زمان پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، «مهدی قمصریان» در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اعلام کرد: تا پایان فروردین ماه برای افزایش و متناسب سازی حقوق بازنشستگان اقدام می‌شود.

به گفته سخنگوی سازمان برنامه و بودجه، پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان نیمه نخست امسال به طول می انجامد.

وی خبر برخی رسانه‌ها را که به اشتباه اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه که پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان را تا پایان فروردین ماه اعلام کرده بود را هم اصلاح کرد.

به گزارش ایرنا، محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در صفحه خود در اینستاگرام از چرایی پرداخت نشدن ۵۰ درصد افزایش حقوق به بازنشستگان سخن گفت و افزود: مطالب بسیاری  این روزها از سازمان برنامه و بودجه پرسیده می شود در خصوص ۵۰ درصد افزایش حقوقی است که به بازنشستگان پرداخت نشد.

وی با اشاره به افزایش حقوق بازنشستگان تا سقف ۷۰۰ هزار تومان گفت: این رقم با تلاش‌ دولت به ۵ هزار میلیارد تومان رسید. برای سال ۹۹ این رقم ۱۰۰ درصد افزایش داده و به ۱۰ هزار میلیارد تومان رساندیم تا به حقوق این افراد اضافه کنیم. در این افزایش حقوق‌ها برخی بازنشستگان بیش از ۷۰۰ هزار تومان به حقوقشان افزوده خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه حقوق بازنشستگان تا سقف ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت، افزود: سال گذشته رقم پاداش بالغ بر ۸ هزار میلیارد تومان بود که رقم آن هنوز مشخص نیست.

به گفته نوبخت، قانون پنجم برنامه توسعه، به دولت اجازه می‌دهد که در دوران برنامه که از سال ۹۰ تا ۹۵ به طول انجامید، همه امتیازاتی که در فصل ۱۰ از ماده ۶۴ تا ۸۰ وجود دارد تا ۵۰ درصد امتیازات را استفاده کند.

تجارت گردان | پایان تابستان؛ زمان پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.