×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پایان ماجرای برانکو و تیم ملی ایران

تجارت گردان | پایان ماجرای برانکو و تیم ملی ایران

محمود اسلامیان بعد از پایان جلسه هیات رییسه امروز فدراسیون فوتبال و در جمع خبرنگاران درباره برگزاری انتخابات این فدراسیون اظهار داشت: انتخابات طبق برنامه باید انجام شود، البته در جلسه امروز درباره انتخابات خیلی بحث نشد و بیشتر در مورد مسائل جاری فدراسیون حرف زدیم.

وی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: ما در شرایطی قرار گرفتیم که صلاح تیم ملی و کشور در این است که مربی داخلی انتخاب کنیم. می‌دانید که سرمربیان استقلال و پرسپولیس چه شرایطی به وجود آوردند، البته اگر از من سوال کنید می‌گویم آنها تحت تاثیر فضای منفی قرار گرفتند در حالی که کشور ما بسیار امن است.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: سردار قاسم سلیمانی زحمات زیادی کشید تا کشور ما از شر داعش در امان باشد ولی با وجود اینکه ما کشور امنی داریم اما مربیان خارجی این درک را ندارند و بیشتر در این‌گونه موارد به خاطر تحت تاثیر بودن، بحث پول و مالی را مطرح می‌کنند. من از هواداران استقلال و پرسپولیس و تیم ملی می‌خواهم که کمک کنند تا راه‌مان را خوب پیش ببریم. با این شرایط  گزینه ما ایرانی است و ما از حیدر بهاروند هم خواستیم که در اسرع وقت این موضوع را پیگیری کند.

وی در پاسخ به این سوال که شخص خاصی هم مطرح شده یا خیر اذعان داشت: از من نخواهید اسم شخصی را ببرم. من در مورد اسامی حرف نمی‌زنم. فقط این را بگویم در مورد همه مواردمان قاسم سلیمانی‌های زیادی داریم.

عضو هیات رییسه فدراسیون در پایان درباره قرارداد مارک ویلموتس و شکایت این مربی تصریح کرد: قرارداد ویلموتس روشن است، او ادعا دارد باید از ایران پول بیشتری بگیرد. او قرارداد تهران را با دقت نخواند. در قرارداد او بندی آمده بود که تاکید شده بود فقط ۳ ماه غرامت به وی پرداخت می‌شود. او زبان انگلیسی خوبی نداشت و حتی وکلای وی هم به او ایراد گرفتند چرا قرارداد را نخوانده است. به نظرم این شرایط فراهم شده که ما  از جوانان خوبی که داریم استفاده کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.