×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
پایداری تولید و انتقال گاز باوجود شیوع ویروس کرونا

تجارت گردان | پایداری تولید و انتقال گاز باوجود شیوع ویروس کرونا

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل ازشرکت ملی گاز ایران، حسن منتظرتربتی در نشست کمیته سلامت (شرایط اضطراری سطح ۳)  گفت: امیدوارم امسال نیز همانند سال‌های پیش و چالش‌هایی که با آن‌ها روبه‌رو بودیم، با مدیریت خوب بتوانیم به‌نحو مطلوب و به سلامت از این شرایط عبور کنیم.

وی افزود: ارائه گزارش بخش بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) بار دیگر به ما نشان داد که کار گروهی، هماهنگی و همدلی کارکنان و مدیران در این شرایط می‌تواند در بهبود این وضع مؤثر باشد؛ در آن حد که در خدمت‌رسانی به مردم دچار مشکل نشویم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه در هر شرایطی، باز هم بحث تاب‌آوری همچنان زنده است، تصریح کرد: برای سرپا ماندن در هر شرایطی، باید آگاهانه و هوشیارانه به سمت مدل‌ها و روش‌های حل آن چالش پیش رویم، در این صورت می‌توانیم به خوبی از سرمایه‌های انسانی خود که زیرساخت‌های اصلی سازمان هستند، حمایت کنیم.

تربتی در پایان با تشکر از همه واحد‌هایی که در این زمینه به‌نحو مطلوب همکاری کرده‌اند، اظهار کرد: اکنون ما به تدوین الگوی تاب‌آوری تولید با رویکرد شیوع ویروس کرونا، حتی در بازه زمانی بلندمدت نیاز داریم تا با شناخت کافی و بررسی‌های لازم بتوانیم بخش تولید را همچنان فعال نگاه داریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.