×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پایداری شبکه گاز شمال‌شرق و شرق ایران یکی از راهبردهای وزارت نفت است

به گزارش تجارت گردان به نقل از شانا به استان خراسان جنوبی، مجید چگنی امروز (پنجشنبه، یکم تیرماه) در آیین آغاز عملیات اجرایی خط لوله گاز «دوراهی دشتک – نهبندان» که در شهر نهبندان و با حضور مقام‌های استانی و مدیران ارشد صنعت گاز برگزار شد، گفت: برای ما جای شرمندگی است که پس از گذشت ۴۴ سال از انقلاب اسلامی به برخی استان‌ها خدمت‌رسانی می‌شود اما این روند با سرعت در جریان است.

وی با بیان اینکه شرکت‌های گاز استانی یزد و کرمان هم برای خدمت‌رسانی به مردم این دیار در روزهای سرد سال اقدام‌های قابل‌توجهی داشتند، افزود: یکی از راهبردهای وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران پایداری شبکه گاز شرق و شمال کشور است که اجرای این پروژه همسو با این هدف آغاز می‌شود تا زیرساخت‌های گازرسانی در این مناطق تقویت شوند.

معاون وزیر نفت در امور گاز تصریح کرد: اکنون چند پروژه به‌منظور اجرایی‌شدن این هدف در حال بررسی و اجراست که سبب پایداری گاز و خدمت‌رسانی به خراسان جنوبی خواهد شد.

به گفته چگنی، مدت زمان اجرای این پروژه ۱۸ ماه اعلام شده اما امید است زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری برسد که به خط هفتم سراسری متصل و پایداری گاز تثبیت می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.