×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پایگاه مقاومت بسیج شرکت کار و تأمین برای ترویج فرهنگ بسیجی افتتاح شد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، حسن رستم زاد در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شرکت کار و تأمین گفت: ما به وجود تفکر بسیجی در سازمان تأمین اجتماعی افتخار می‌کنیم و وظیفه ما این است که برای ترویج این تفکر در همه کشور در حد توان فعالیت کنیم.
وی از همکاری و پیگیری فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان تأمین اجتماعی برای راه اندازی پایگاه مقاومت بسیج شرکت کار و تأمین تشکر کرد و گفت: شرکت کار و تامین متعلق به سازمان تامین اجتماعی است و تفکر و کردار بسیجی در این مجموعه‌ها سرمشق و الگوی فعالیت تمامی کارکنان است.
رستم زاد گفت: بسیج یادگار حضرت امام (ره) و شجره طیبه ای است که هشت سال دفاع مقدس را جانانه مقاومت کردند و امروز به یک سرمایه بزرگ ملی و اجتماعی تبدیل شده است که مختص و مربوط به تمامی مردم ایران است و به هیچ حزب و جناح و یا گروهی تعلق ندارد.
وی با بیان اینکه تفکر بسیجی با درایت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در همه اجزای این سازمان حاکم است، گفت: مصداق بارز اعتقاد به تفکر بسیجی را امروز در سازمان تامین اجتماعی شاهد هستیم.
رستم زاد گفت: اجرای طرح ۳۰۷۰ ( ارائه ۳۰ خدمت غیر حضوری برای کاهش سالانه ۷۰ میلیون مراجعه حضوری)، طرح نسخه نویسی الکترونیک، متناسب سازی حقوق بازنشستگان، پرداخت بدهی ۱۲ هزار میلیارد تومانی به وزارت بهداشت و اعتبار بخشی به دفتر چه های تامین اجتماعی، ارائه خدمات درمانی به  ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا در کشور، برگزاری آزمون بزرگ  استخدامی و جذب مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور، عضویت هیات رئیسه و کمیته انتخابات اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی و کسب جایگاه بین المللی برای کشور و ارتقاء پاسخگویی تامین اجتماعی با توسعه مرکز ۱۴۲۰ همگی از مصادیق تفکر بسیجی در سازمان تأمین اجتماعی هستند.

مهدی تیموری، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: در برنامه های گرامیداشت هفته مبارک بسیج و تبیین دستاوردها و خدمات ۴۱ ساله بسیج و با هدف انتشار روحیه بسیجی با محوریت خدمت رسانی و امیدآفرینی، پایگاه مقاومت بسیج امام علی(ع) در شرکت کار و تامین با حضور مسئولان و کارکنان افتتاح شد.

تیموری افزود: در شرایط فعلی کشور و در همه عرصه ها بسیج میتواند فعالیت اثرگذاری داشته باشد و امیدواریم این جمع و قدم خیری که در هفته بسیج امسال انجام شد، منجر به خیر و برکت باشد و بسیج بتواند در فعالیت بهتر و ارتقاء خدمت رسانی این مجموعه اثرگذار باشد.

سرهنگ حمیدرضا قریشی، فرمانده بسیج ادارات و وزارتخانه‌های سپاه محمد رسول‌الله نیز در این مراسم گفت: در زمان تشکیل بسیج حضرت امام فرمودند که کشور دارای ۲۰میلیون جوان باید ۲۰ میلیون تفنگ دار داشته باشد. امروز تفنگ داران ما از اسلحه‌های دیگری استفاده می کنند، صحنه‌های جنگ تغییر کرده است اما نبرد همچنان وجود دارد.
وی افزود: بسیج و تفکر بسیجی در کشور ما و سایر کشورهای محور مقاومت فعالیت اثرگذار و مبارکی دارد. فعالیت بسیج فقط محدود به حوزه نظامی نیست و در همه حوزه ها می‌تواند فعالیت کند.
قریشی فعالیت بسیج سازمان تأمین اجتماعی را قابل تقدیر دانست و گفت: در سازمان تامین اجتماعی اقدامات افتخار آفرینی انجام میشود و کارهای شما تاثیرات فراوانی در جامعه دارد. بسیج میتواند امکانات و پتانسیل موجود در دستگاهای مختلف را شناسایی و تقویت کند و بسیج در همه دستگاه‌ها به عنوان حلقه واسط عمل می‌کند.
احمد غریوی ، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم گفت: از مدیریت شرکت کارو تامین تشکر می کنم که زمینه فعال شدن بسیج را در این مجموعه فراهم کردند.
وی افزود: در دو سال اخیر در بسیج وزارت کار علاوه بر ماموریت‌های عمومی سعی کرده‌ایم بهترین فعالیت را داشته باشیم و در شستا، بیمارستان میلاد و سایر مجموعه های تابعه سازمان تامین اجتماعی فعالیت مجموعه بسیج درحال توسعه است و در شرکت کار و تامین نیز این پایگاه تاسیس می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.