×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پتروشیمی آبادان موفق به تست پلی وینیل الکل (PVA) با هیدرولیز ۸۰ در مقیاس صنعتی شد‌

در ادامه مهندس بچاری اضافه کرد، از جمله مزیت های استفاده از این PVA تولید داخل  که مورد استفاده پتروشیمی های آبادان ، اروند ، غدیر و بندر امام قرار می گیرد، کاهش هزینه ها و کاهش زمان دسترسی به این محصول استراتژیک، دسترسی به  PVAبا کیفیت،  افزایش کیفیت  PVCتولیدی ، خودکفایی و جلوگیری از خروج ارز  ازکشور ، حمایت از تولید ملی و اشتغال زایی است. مدیر عامل پتروشیمی آبادان در ادامه  بیان داشت با توجه به تولید PVC در سه گریدS65  ،S57،S70، در پتروشیمی آبادان این نوع PVA می‌تواند به تولید با کیفیت این محصولات  و همچنین تولیدات صنایع پایین دستی پتروشیمی کمک فراوان بکند.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاران محترم واحد بهره برداری و خدماتی فنی، بخش های مختلف  وهمچنین مدیران پتروشیمی اروند و شرکت مهرتاش سپاهان  که از روز ها قبل  مشغول فراهم نمودن مقدمات کار بودند،ضمن تشکر و قدردانی و اعلام نمود، پتروشیمی آبادان در راستای تقویت تولید ملی،خود کفایی و بهره وری بیشتر آماده همکاری با شرکت های دانش بنیان و دانشگاهیان عزیز هستند.

شایان ذکر است در دوسال گذشته با هدایت سکان پتروشیمی آبادان توسط مهندس امید بچاری این مجتمع پتروشیمی در راستای حمایت از تولید ملی  و دستیابی به خودکفایی و عدم وابستگی به کشورهای خارجی و پیشگیری از خروج ارز از کشور، اقدامات موثری را در حوزه بومی سازی کاتالیست و کمیکال پلی وینیل الکل (PVA) مورد نیاز خود با تکیه بر توان شرکت های داخلی و دانش بنیان و متخصصین توانمند مجتمع، انجام داده است. تضمین تولید پایدار و تبدیل تهدیدها به فرصت از اهداف اساسی و اصول راهبردی پتروشیمی آبادان در دوره مدیریتی جدید است که در دو سال اخیر مورد توجه قرار گرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.