×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پتروشیمی غدیر مجوز واردات ۵ هزار تن PVC را دریافت کرد

تجارت گردان | پتروشیمی غدیر مجوز واردات ۵ هزار تن PVC را دریافت کرد

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرضیه طهماسبی با بیان اینکه دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی با همکاری دیگر سازمان‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط با جدیت به دنبال تنظیم بازار است، گفت: با هدف کاهش التهاب در بازار PVC به پتروشیمی غدیر مجوز داده شد تا اقدام به واردات ۵ هزار تن از این محصول با هدف تنظیم بازار کند.

رئیس دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی با اشاره به اینکه حفظ منافع تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان واقعی محصولات پتروشیمی به‌عنوان یک راهبرد مورد توجه ویژه دفتر صنایع پایین‌دستی قرار دارد، افزود: همان طور که بارها اعلام شده است اعلام دقیق نیاز واقعی بازار از سوی تعاونی‌های تامین نیاز و انجمن‌های تخصصی مصرف‌کننده محصولات پتروشیمی می‌تواند بازار را با آرامش بیشتری همراه سازد.

وی تصریح کرد: عرضه، تقاضا، قیمت و سیاست‌گذاری تنظیم بازار، از ارکان تنظیم بازار محصولات پتروشیمی است و طبق ابلاغیه ستاد تنظیم بازار، فروش محصولات پتروشیمی فقط باید در بورس انجام شود. همچنین مشکلات برقی که منجر به توقف تولید پتروشیمی غدیر شده است به‌زودی مرتفع و این مجتمع پتروشیمی حداکثر تا پایان امروز (پنجشنبه، ۲۶ تیرماه) به مدار تولید بازخواهد گشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.