×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پتروشیمی مهر با ثبت رکورد تولید در مسیر جهش تولید

تجارت گردان | پتروشیمی مهر با ثبت رکورد تولید در مسیر جهش تولید

با اهتمام و تلاش خستگی ناپذیر تیم مدیریت و کارکنان خدوم شرکت پتروشیمی مهر در سال جهش تولید، رکورد جدید تولید محصول پلی اتیلن سنگین در این مجتمع تولیدی رقم خورد، کسب این موفقیت که با تلاش بی وقفه متخصصین پتروشیمی مهر در روزهایی که تحریم ناجوانمردانه بر اقتصاد کشور سایه افکنده حاصل شده است، به عنوان برگ زرینی دیگر در تاریخ صنعت پتروشیمی ایران ثبت شد و این مهم به شایستگی از سوی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.
شرکت پتروشیمی مهر با وجود محدودیت های ناشی از تحریم های ناعادلانه و همچنین فقدان حضور متخصصان خارجی و مرتبط (کارشناسان تایلندی و ژاپن مرتبط با لیسانس خط تولید) با اتکا به توانمندی های داخلی و همت والای کارکنان با دانش و پرتلاش و تفکرات تیم مدیریتی جدید، نه تنها بر بخش اعظم تحریم های مرتبط با این شرکت فائق آمده ، بلکه در اجابت بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، رکورد تولید از ابتدای دوران بهره برداری مجتمع تاکنون را افزایش داده و جهش معناداری بر تولید محصولات این شرکت بوجود آمده است.
شرکت پتروشیمی مهر با هدف تولید محصول پلی اتیلن سنگین در سال ۱۳۸۴ با سرمایه‌گذاری مشترک پتروشیمی بین‌الملل ایران و شرکت‌ اتحاد سرمایه‌گذاری پتروشیمی سنگاپور و با چشم‌انداز «سرآمد در تولید پایدار پلی اتیلن سنگین در ایران» تاسیس و در سال ۱۳۸۸ در منطقه اقتصادی عسلویه با ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ هزار تن محصول پلی اتیلن سنگین به بهره‌برداری رسید.
با تلاش کارکنان پتروشیمی مهر رکورد بیشترین میزان تولید محصول پلی اتیلن سنگین با تناژ ۱۹۰ هزار تن در شش ماهه اول سال جاری در مقایسه با مقادیر تولیدی از ابتدای بهره برداری مجتمع تاکنون به ثبت رسیده است. ( بالاترین رکورد تولید شش ماهه مربوط به سال ۱۳۹۶ با تناژ ۱۶۱ هزار تن است).

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.