×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پتروشیمی پردیس شرکت برتر صادرات‌گرای ایران شد

در بیست‌‌وششمین همایش معرفی ۱۰۰ شرکت برتر کشور (IMI100) که با حضور وزرای صمت و امور اقتصادی و دارایی و نمایندگان یک صد شرکت برتر اقتصادی و صنعتی کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، شرکت پتروشیمی پردیس برای دومین سال پیاپی به‌دلیل عملکرد موفق خود در حوزه صادرات محصول آمونیاک و اوره به‌عنوان شرکت برتر صادرات‌گرای ایران از میان ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور معرفی شد.

همچنین در این رتبه‌بندی شرکت پتروشیمی پردیس با بیش از ۴۴ هزار میلیارد تومان فروش محصول در سال ۱۴۰۱، به‌عنوان سی‌ویکمین شرکت در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران از نظر میزان فروش قرار گرفت.

در لوح تقدیر این مراسم که با حضور وزیر صمت به مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس اهدا شد، آمده است: از شما مدیران و کارکنان شرکت پتروشیمی پردیس که با بلندهمتی، اراده، پشتکار و تکیه بر تدبیر و توانایی‌های خود در تحقق شعار سال و فرامین رهبر معظم انقلاب مبتنی بر “مهار تورم، رشد تولید” گام برداشته‌اید و موفق شده‌اید برای آن مجموعه، عنوان شرکت برتر صادرات گرا را در رتبه‌بندی سال ۱۴۰۲ شرکت‌های برتر ایران (IMI100) به دست آورید تقدیر می‌شود.

در این همایش که از سوی سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، ۱۰۰ شرکت برتر کشور با توجه به ۳۳ شاخص سودآوری و فروش از میان ۵۰۰ شرکت برتر کشور معرفی شدند.

شرکت پتروشیمی پردیس بزرگترین مجتمع تولیدکننده آمونیاک و اوره در خاورمیانه است که سالانه بیش از پنج میلیون تن محصول تولید می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.