×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | پذیرش دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس، پیش شرط واگذاری

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، پوری حسینی در گفتگو با شبکه خبر گفت: بر اساس مصوبه مجلس سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید در فرابورس پذیرش شوند و پس از آن خصوصی سازی این دو باشگاه اتفاق بیفتد.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: لازمه پذیرش این دو باشگاه در فرابورس موضوعاتی مانند اعمال تغییرات در اساسنامه، افزایش سرمایه و تعداد سهام و همچنین ارائه صورتهای مالی است.

وی اضافه کرد: در این خصوص جلساتی در مجلس، سازمان خصوصی سازی، کمیسیون اصل ۴۴ مجلس و … برگزار و این موضوعات در آنجا مطرح شد و پس از ارزیابی های صورت گرفته این جمعبندی حاصل شد که با توجه به شرایط موجود واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از طریق فرابورس بعید است که حتی در ماههای بعد از شهریورماه امسال اتفاق بیفتد و شاید در ۹۸ نیز این دو باشگاه خصوصی سازی نشود، چرا که عرضه سهام آنها در فرابورس مستلزم اصلاحات زیادی است.

پوری حسینی افزود: صرف بدهکار بودن این دو باشگاه نمی تواند مانع حضور آنها در فرابورس شود و هر شرکتی در برابر بدهی های خود، دارایی هایی هم دارند که این موضوع در مورد باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز صدق می کند و برند آنها به عنوان دارایی این دو تیم محسوب می شوند. بنابراین مانع اصلی برای واگذاری استقلال و پرسپولیس، مشکلات مربوط به افزایش سرمایه، سهامی خاص بودن باشگاه استقلال و پرسپولیس و … است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.