×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پرداخت آنلاین و سریع عوارض خروج از کشور با اپلیکیشن ایوا

به گزارش تجارت گردان به نقل از  روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، مردم عزیز ایران و کاربران ایوا می‌توانند مبلغ عوارض خروج از کشور خود را برحسب نوع سفر (سیاحتی، سفر حج، عتبات عالیات هوایی یا عتبات عالیات زمینی و دریایی) و تعداد دفعات خروج از ایران، به‌صورت کاملا هوشمند در اپلیکیشن ایوا (شعبه دیجیتال بانک ملی ایران) محاسبه و پرداخت کنند.

متقاضیان خروج از کشور می‌توانند با وارد کردن کد ملی و شماره موبایل خود و همراهان، به‌راحتی عوارض خروج را پرداخت و رسید الکترونیکی آن ‌را دریافت کند. از طریق ایوا، اطلاعات متقاضی حداکـثر پس از ۳۰ دقیقه در سامانه ناجا ثبت می‌شود و مسافر می‌تواند فقط با ارائه مدارک شناسایی در بخش کنترل گذرنامه از مرز عبور کند.

پیش از آنلاین شدن این سرویس، شهروندان برای پرداخت عوارض خروج از کشور یا باید به‌صورت حضوری به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه می‌کردند یا آنکه پشت باجه پرداخت عوارض فرودگاه‌ صف می‌کشیدند تا این وجه را می‌پرداختند. درحالی‌که اکنون شهروندان به سادگی و از هر نقطه‌ای قادرند با استفاده از اپلیکیشن ایوا، نسبت به پرداخت آنلاین عوارض خروج از کشور خود اقدام کنند.

همچنین این سرویس کاربردی، عاملی موثر در جلوگیری از ازدحام مسافران در فرودگاه، معطلی در شعب بانکی، صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، کاهش هزینه‌های منابع انسانی و حمل و نقل شهری است.

خدمت موبایلی پرداخت عوارض خروج از کشور از طریق اپلیکیشن ایوا، براساس همکاری صورت گرفته میان شرکت پرداخت الکترونیک سداد با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سازمان امور مالیاتی کشور، در اختیار مردم عزیز ایران قرار گرفته است.

گفتنی است، ایوا یک اپلیکیشن پرداخت است که از طریق آن می‌توان به خدمات متنوعی مانند خرید شارژ و بسته‌های اینترنت تلفن همراه، انجام کارت به کارت، استعلام و پرداخت قبوض، استعلام و پرداخت جریمه‌های خودرو، خرید بیمه‌نامه‌ و بسیاری از خدمات متنوع دیگر همیشه دسترسی داشت.

همچنین «نشان‌بانک» سرویس متمایز اپلیکیشن ایوا است که به تعبیری شعبه دیجیتال بانک ملی ایران محسوب می‌شود و کاربران ایوا بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک، می‌توانند از خدمات پرشمار آن بهره‌مند شوند.

کاربران می‌توانند با ارسال عدد ۱ به ۲۰۰۰۴۴۴ لینک دانلود رایگان اپلیکیشن ایوا را دریافت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.