×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پرداخت بیش از ۲ هزار میلیارد تومان وام به مددجویان کمیته امداد

تجارت گردان | پرداخت بیش از ۲ هزار میلیارد تومان وام به مددجویان کمیته امداد

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، مجید باجلان مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در همایش ایده‌های دانش آموزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: راه اندازی صندوق ضمانت وام‌های اشتغال مددجویان با رویکرد زنان سرپرست خانوار در دستور کار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه از ابتدای دی ماه این صندوق در سراسر کشور راه اندازی شده است، بیان کرد: حدود ۷۰ میلیارد سرمایه اولیه این صندوق است که رفته رفته اعتبار آن بالا می‌رود.

باجلان با بیان اینکه در سال ۹۹ بودجه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به ۳ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است، افزود: اکنون حدود ۲ هزار میلیارد تومان از این مبلغ وام و تسهیلات در قالب وام‌های مسکن و اشتغال و کارگشایی پرداخت شده است.

مدیر عامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: تا پایان سال چیزی حدود ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان وام توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به مددجویان پرداخت می‌شود.

باجلان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳۸۰ فقره وام پرداخت شده است و تا پایان سال ۵۰۰ هزار فقره وام در صندوق امداد ولایت پرداخت خواهیم کرد، ادامه داد: ایجاد کانون‌های قرض الحسنه در مساجد و پایگاه‌های بسیج در دستور کار است.

او افزود: در حال انعقاد تفاهم نامه‌هایی هستیم که بتوانیم کانون‌های صندوق قرض الحسنه را در مساجد و مراکز بسیج عملیاتی کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.