×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پرداخت تسهیلات ساخت بیش از ۳۱۱ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش تجارت گردان به نقل از بانک مسکن-هیبنا؛ دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن با بیان این خبر گفت: بانک مسکن در راستای اجرای سیاست های دولت درخصوص توسعه بخش مسکن و کمک به حل مشکل اقشارمختلف جامعه؛ از آغاز اجرای طرح نهضت ملی تاکنون برای احداث ۳۱۱ هزار و ۲۶۸ واحد مسکونی در قالب ۴۷ هزار و ۷۸۴ پروژه قرارداد ساخت منعقد کرده است.
مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به پرداخت تسهیلات ۶۷۸ هزار و ۹۳۷ میلیارد ریالی برای ساخت ۲۹۵ هزار و ۸۲۶ واحد مسکونی از ابتدای اجرای این طرح تا ۲۹ آذرماه سال جاری افزود: ۳۷ درصد از تسهیلات پرداختی مربوط به خود مالکان است.
وی در ادامه با بیان این مطلب که تا پایان اذرماه سال جاری تعداد ۷۹ هزار و ۱۹۳ پروژه برای دریافت تسهیلات طرح نهضت ملی به بانک معرفی شده اند؛ گفت: دراین بازه زمانی تعداد ۱ میلیون و ۱۰۸ هزار و ۸۰۷ نفر افتتاح حساب کرده اند.
دکتر حسینی با اشاره به توجه ویژه بانک مسکن بر مشارکت و ایفای تعهدات خود در طرح نهضت ملی ابراز امیدواری کرد با تقویت منابع بانک و مشارکت بیشتر انبوه سازان و شرکت های مرتبط در حوزه مسکن بتوان به عنوان حامی دولت به رونق و توسعه بخش مسکن موفق تر از قبل عمل کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.