×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پرداخت سود 480 ریالی فملی به ازای هر سهم

به گزارش تجارت گردان به نقل از مس پرس، در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی مس که با حضور ۷۶ درصدی سهامداران برگزار شد، ۸۰ تومان سود به ازای هر سهم در نظر گرفته شد و مقرر گردید ۴۰ درصد آن صرف توسعه و سرمایه گذاری و ۶۰ درصد باقی مانده (۴۸ تومان به ازای هر سهم) به صورت نقدی بین سهامداران شرکت تقسیم شود. 

بر اساس این گزارش، دستور جلسه این مجمع شامل استماع گزارش عملکرد هیأت مدیره برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱ استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت در مورد حساب‌ها و عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱ تصمیم‌گیری در خصوص تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی ۱۴۰۲‌، تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای سال مالی ۱۴۰۲‌، سایر مواردی بود که مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

در این مجمع، با تصویب سهامداران روزنامه کثیرالانتشار  «دنیای اقتصاد» و روزنامه «جهان صنعت»  برای درج آگهی های شرکت ملی صنایع مس ایران در سال ۱۴۰۲ انتخاب شدند.

همچنین موسسه حسابرسی و خدمات مالی “ایران مشهود” به سمت حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی شرکت و موسسه حسابرسی “دش و همکاران” به عنوان بازرس علی البدل تعیین شدند. 

گفتنی است پس از پایان جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه، مجمع فوق العاده مس با دستور جلسه تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس برگزارشد.
انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.