×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریال از منابع هدفمندی برای خرید تضمینی گندم

به گزارش تجارت گردان به نقل از سازمان هدفمندی یارانه‌ها «امید حاجتی» با اشاره به ضرورت پرداخت به موقع و بدون تاخیر مطالبات کشاورزان گندم کار همزمان با خرید تضمینی گندم و تحویل آن اشاره کرد و گفت: مبلغ ۱۰ هزار میلیارد ریال بابت یارانه نان و خرید تضمینی گندم به شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران پرداخت شد.

 وی افزود: در حال حاضر فرایند خرید تضمینی گندم به عنوان یک محصول استراتژیک در امنیت غذای جامعه از اولویت های سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها است.

 مدیر عامل سازمان هدفمندی یارانه‌ها اظهارداشت: نگاه و رویکرد این سازمان در خرید محصولات استراتژیک از کشاورزان نیز بر این قرار گرفته که بعد از خرید محصول توسط دولت مطالبات کشاورزان سریعا پرداخت شود.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بابت خرید تضمینی گندم مبلغ ۷۳ هزار و ۴۵۰  میلیارد ریال به شرکت بازرگانی دولتی ایران پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا، طبق مصوبه جدید شورای عالی اقتصاد از اول اردیبهشت‌ ۱۴۰۰ ، قیمت هر کیلوگرم گندم خرید تضمینی به پنج‌هزار تومان رسید. این قیمت پیش از این هر کیلوگرم گندم ۲ هزار و ۵۰۰ تومان بود که با حمایت دولت به پنج هزار تومان افزایش یافت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.