×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پرسپولیس ۱۰ نفره، «شاهین» شکار کرد

تجارت گردان | پرسپولیس ۱۰ نفره، «شاهین» شکار کرد

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی از ساعت ۲۱ امشب (شنبه)،  مقابل تیم شاهین بوشهر قرار گرفت که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

این اولین دیدار پس از انتخاب رسمی مهرداد کریمیان به عنوان سرمربی شاهین شهرداری محسوب می‌شد.

پیش از بازی و هنگام ورود بازیکنان به زمین دمای بدن آنها توسط تب‌سنج مورد بررسی قرار گرفت.پرسپولیس در این دیدار با ترکیب بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی، مهدی شیری، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، مهدی عبدی(۴۶ بشار رسن) و علی علیپور(۹۳ امیر روستایی) پای به این دیدار گذاشت.شاهین شهرداری هم با ترکیب ابوالفضل درویش‌وند، ابوالفضل رزاق‌پور، بهروز نوروزی‌فرد، میثم دورقی (۸۵ سلمان بحرانی)، حسین مالکی (۸۵ امین مشایخ)، میلاد صارمی (۶۶ بهمن سالاری)، اسماعیل شریفات( ۷۸محمد سلطانی‌مهر)، حسن نجفی، سجاد، مشکل پور، سجاد حیدری(۷۸ مصطفی احمدی)، امیرحسین موسی زاده پای به این دیدار گذاشت.

در این دیدار در نیمه نخست شاهین شهرداری بازی منظمی را پیش گرفت و اجازه نداد تا پرسپولیس موقعیت چندان جدی را به روی دروازه ایجاد کند.

در دقیقه ۹ شوت از راه دور حسین کنعانی‌زادگان راهی به دروازه شاهین نبرد.

دقایقی بعد هم پرسپولیس از فاصله حدود ۳۰ متری صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که توپ راهی کرنر شد. در ادامه این حمله نیز سرخپوشان می‌توانستند روی سانتر احمدنوراللهی دروازه تیم میهمان را باز کنند اما ضربه سر کنعانی‌زادگان راهی به دروازه شاهین نبرد.

همچنین ماکت هواداران پرسپولیس و صدای آنها هم در ورزشگاه آزادی پخش شد.

طبق نظر داور بازی به بازیکنان در دقیقه ۳۰، سه دقیقه وقت استراحت داده شد.

بازی در دقایق بعد پایاپای دنبال شد و در نیمه اول موقعیت چندانی را از هیچ یک از ۲ تیم شاهد نبودیم.

البته این مسابقه در دقایق پایانی کمی درگیرانه دنبال شد.

میثم دورقی، حسین مالکی،  سجاد مشکل‌پور و میلاد صارمی،سلطانی مهر از شاهین از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

کمال کامیابی‌نیا هم در دقیقه ۴۳ به خاطر خطای خشن روی بازیکن شاهین از زمین بازی مستقیم کارت قرمز دریافت کرد تا سرخپوشان ۱۰ نفره بازی را در ادامه مسابقه دنبال کنند.یحیی گل‌محمدی هم از داور بازی به خاطر اعتراض به داوری کارت زرد دریافت کرد.

به خاطر درگیری‌های ایجاد شده در این نیمه داور ۵ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

در ابتدای نیمه دوم بشار رسن به جای مهدی عبدی وارد زمین شد.

در ابتدای نیمه دوم بازیکنان شاهین می‌توانستند روی ارسال از جناحین صاحب گل شوند اما این موقعیت شاهین از دست رفت.

رسن در دقیقه ۵۴ شوت سرکشی را به سمت دروازه‌ شاهین شلیک کرد که دروازه‌بان شاهین با دست مخالف توپ را راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۶۵ روی اشتباهات سریالی بازیکنان شاهین، مهدی ترابی از زاویه بسته و از بین پاهای درویشوند وارد دروازه شاهین کرد تا سرخپوشان پیش بیافتند.

دقایقی بعد شاهین می‌توانست روی دروازه پرسپولیس خطر ایجاد کند اما  شوت حسین مالکی از راه دور با اختلاف از بالای دروازه رادوشوویچ به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۴ روی ارسال محسن ربیع‌خواه برخوردی در محوطه جریمه بین سجاد مشکل‌پور و علی علیپور شکل گرفت که داور  این برخورد را پنالتی تشخیص داد اما پس از مشورت با کمک خود این این پنالتی را پس گرفت. همین موضوع موجب شد تا یحیی گل‌محمدی به شدت به داور مسابقه معترض شود.

در دقیقه ۷۸ شوت بازیکن شاهین از روی ضربه ایستگاهی پس از برخورد با دیوار دفاعی دروازه رادوشوویچ را تهدید کرد این ضربه راهی کرنر شد.

شاهین در دقیقه ۸۷ می‌توانست دروازه پرسپولیس را تهدید کند اما ضربه چکشی مهاجم شاهین پس از برخورد به مدافعان پرسپولیس بلوکه شد.

یک دقیقه بعد علی علیپور می‌توانست دروازه شاهین را باز کند اما خروج درویشوند مانع از فروپاشی دروازه تیمش برای بار دوم شد.

پرسپولیس با این نتیجه ۵۳ امتیازی شد و اختلافش را با تیم دوم جدول یعنی سپاهان به ۱۳ امتیاز رساند. شاهین شهرداری هم ۱۷ امتیازی ماند و با توجه به پیروزی پیکان برابر ذوب‌آهن به قعر جدول بازگشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.