×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
پروژه‌های اولویت‌دار بخش آب دراسرع وقت بهره‌برداری شوند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، «محمد جوانبخت» عصر روز سه‌شنبه در جلسه شورای معاونان، مدیران و مشاوران شرکت مدیریت منابع آب ایران ضمن اشاره به تأکید وزیر نیرو مبنی بر تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر پروژه‌های ویژه و اولویت‌دار افزود: همه ارکان بخش آب کشور باید خود را متولی این پروژه‌ها بدانند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران ستادی و استانی آب کشور، ضرورت تدوین شاخص‌های ارزیابی عملکرد برای سنجش میزان موفقیت مدیران در سطوح مختلف در دوره‌های زمانی مشخص را موردتأکید قرار داد.

معاون آب و آبفای وزیر نیرو گفت: این ارزیابی‌ها می‌تواند مبنای تصمیم‌های بعدی در خصوص فعالیت مدیران باشد.

جوانبخت ایجاد ساختار جدید در بخش آب کشور را مهم‌ترین رویداد این بخش در سال ۱۴۰۰ ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: کلیات رویکرد حوضه‌ای در مدیریت منابع آب مثبت است، اما در برخی بخش‌ها نیازمند اصلاح هستیم.

وی، تعریف سازوکار مشخص برای شناسایی خلاءها و نابسامانی‌ها در مدیریت حوضه‌ای و مشارکت مدیران و کارکنان در برطرف کردن نقایص را از موضوع‌های مهم ارزیابی کرد.

به گفته معاون وزیر نیرو، شرکت‌های مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیریت منابع آب ایران، شرکت توسعه آب و نیروی ایران، شرکت‌های آبفای استانی و آب منطقه‌ای‌ها و همه شرکت‌های تابعه، مجموعه آب کشور را تشکیل می‌دهند و همه آنها تابع یک سیاست هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.