×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پوشش بیش از ۹۰ درصد جمعیت هدف در طرح مقابله با کرونا/در مرحله مدیریت بیماری هستیم

تجارت گردان | پوشش بیش از ۹۰ درصد جمعیت هدف در طرح مقابله با کرونا/در مرحله مدیریت بیماری هستیم

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از ایلنا، سعید نمکی وزیر بهداشت با بیان اینکه از مردم کمال تشکر را دارم که خلاف رویه همه سالهای گذشته به طبیعت نرفتند و دیروز در منزل ماندند، گفت: امروز جلسه ای به صورت مجازی با مسؤولان سازمان بهداشت جهانی داشتیم. در این جلسه از فعالیت‌های مطلوب ایران درخصوص مقابله با کرونا تقدیر شده و خواستند تا از تجربیات ایران در کل منطقه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تا امروز بیش از ۹۰ درصد جمعیت هدف را در طرح مقابله با کرونا پوشش بدهیم، ادامه داد: برای برخی این سوال ایجاد شده بود که چرا وقتی می گوییم موج اول بیماری را مدیریت کردیم پس چرا افزایش کیس داشته ایم پاسخ این است کیس یابی ما افزایش یافته است و در روزهای آینده وقتی این افراد خوب می شوند اثرات این اقدام ما را خواهید دید.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: مردم بدانند که ما در مرحله مدیریت بیماری هستیم و هنوز به مرحله مهار و کنترل بیماری نرسیده ایم. البته در برخی از استانها ورودی ما کمتر از خروجی ما است که به این دلیل اقدامات خوبی است که انجام شده است.امیدوارم تا بیستم فروردین که مرحله اول طرح فاصله گذاری است هم دلی و همکاری بیشتری داشته باشیم و این همدلی تآثیر خود را در آینده نزدیک خواهد گذاشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.