×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیرعامل ایزوایکو به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش تجارت گردان به نقل از حوزه ارتباطات و امور بین الملل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در متن این پیام آمده است:

اگر زحمات شما نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. (مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»)

قسم خوردن خداوند بر” قلم ” و هر آنچه قلم می نگارد و نامگذاری یک سوره به نام ” قلم” نشان از ارزش والای نوشتن و نگارش دارد، مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران، سالهاست که با اتکا به قلم خبرنگاران صادق به تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی از وقایع این مجتمع عظیم صنعتی پرداخته است.  شما صاحبان قلم، در راستای تحقق جهاد تبیین و انعکاس دستاوردهای جبهه تولید، به‌ویژه صنعت دریایی که به ‌عنوان صنعتی استراتژیک و پیشران در اقتصاد دریا محور کشور محسوب می‌شود از هیچ تلاشی دریغ نکرده اید.

اینجانب مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران، به ویژه خبرنگارانی که در انعکاس رخدادهای مرتبط با صنعت دریایی و مجتمع ایزوایکو نقش کلیدی و تاثیر گذار داشته و دارند، ابراز کرده، دست همه اصحاب قلم را برای ادامه تعاملات و همکاری های سازنده به گرمی می فشارم.

سلمان ضربی

۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۲

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.