×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین، یادآور خاطره پرشکوه مجاهداتی است که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و شجاعت و رشادت را ترسیم کرده است.
بسیج حاصل بصیرت ، دور اندیشی و هوشمندی رهبر و معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) بود که در پنجم آذرماه ۱۳۵۸ تاسیس و عملیاتی شد و اکنون پس از گذشت سالیان متمادی نتایج آن به خوبی درک می‌شود. سالروز فرمان رهبرفقید انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل بسیج و ارتش ۲۰میلیونی، ریشه درخت پاکی بود که با خون هزاران بسیجی جان بر کف و شجاع در طول این سال ها آبیاری شد و اکنون به درختی تنومند و پرقدرت تبدیل شده است.
نیروی مردمی بسیج در طول دوران انقلاب اسلامی در برهه های حساس، خوش درخشیده و همواره در راستای صیانت از کیان انقلاب و نظام اسلامی، نقش تاثیرگذاری ایفا کرده است. بدون شک بسیج، این لشگر مخلص خدا که در سال های جنگ تحمیلی در لباس رزم و در دوران پس از جنگ در قالب سازندگی به کشور خدمت می‌کرد، اکنون نیز در دوره جنگ نرم و نبرد اقتصادی به عنوان یک الگوی کارآمد اسلامی این توانمندی را دارد که علاوه بر تداوم اقدامات سازندگی، پرچمدار تقویت استحکام درونی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
تبیین تفکر بسیجی، ارزش‌ها، فرهنگ دوران دفاع مقدس و دلاوری های بسیج مردان غیور بیش از گذشته در جامعه و بین نسل جوان اهمیت دارد و هفته بسیج بهترین فرصت یادآوری رشادت و جانفشانی شهدا است.
بدینوسیله به نمایندگی از اعضای محترم هیئت مدیره بانک دی، آغاز هفته گرامیداشت بسیج مستضعفین که در سال جاری به شعار«بسیج، پیشرو در خدمت و امید آفرین» مزین شده است را به تمامی بسیجیان مخلص، به ویژه فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و مردم فهیم و ولایت مدار ایران عزیز و همکاران بانک ارزش آفرین دی تبریک عرض می کنم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.