×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیرعامل بانک دی در پی انتصاب رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران

تجارت گردان | پیام تبریک مدیرعامل بانک دی در پی انتصاب رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران

مدیرعامل بانک دی در پیامی، انتصاب آقای سعید اوحدی را به عنوان «معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران» تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:

       بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرامی،
جناب آقای مهندس سعید اوحدی
با اهدای سلام و تحیت
  با احترام، اینجانب به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره، مدیران و کارکنان بانک دی، انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران» که نشان از درایت و توانمندی جنابعالی و حسن اعتماد نظام مقدس جمهوری اسلامی به شما است، تبریک عرض می کنم. امید است در سایه الطاف الهی و بهره مندی از توانمندی‌های ارزنده حضرتعالی، خدمت به خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران که دینی الهی بر گردن همگان است، بیش از پیش در اولویت امور قرار گیرد.
از درگاه خداوند متعال، عزت، سربلندی و توفیقات روزافزون برای جنابعالی و تمامی خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم و خدمتی سرشار از نشاط و مملو از توکل الهی در راستای رشد و شکوفایی آن مجموعه معظَم را خواستارم.
همچنین بر خود واجب می دانم کمال تشکر و سپاسگزاری را از سال ها خدمات صادقانه و مجاهدت های حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی در خدمت به خانواده معزز شهداء و جامعه ایثارگری و همچنین ترویج و اعتلای فرهنگ ایثارگری داشته باشم و از خداوند متعال بهروزی و سلامتی ایشان را مسالت می نمایم.

برات کریمی
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بانک دی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.