×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیرعامل موسسه اعتباری ملل به مناسبت ولادت امام حسن عسگری(ع) و سی وهفتمین سالروز تاسیس موسسه

متن پیام به این شرح است :

حضور ارزشمند سهامداران محترم، همکاران گرامی و مردم شریف ایران
سلام علیکم
بدون تردید، جلب رضایت مشتریان محترم، سهامداران و ذینفعان گرانقدر موسسه همواره از اهداف و برنامه های موسسه بوده است که به لطف خداوند مهربان و نقش پررنگ همکاران فعال، خدوم، علاقمند، دلسوز، کوشا و صادق، تاکنون مسیر اعتلا و پیشرفت موسسه با شتاب و حداکثر توان در حال طی شدن است، اما نکته مهمی که باید آن را در نظر گرفت این است که تک تک ما در صف و ستاد برای رسیدن موسسه اعتباری ملل به قلل رفیع نظام بانکی و اقتصادی ، باید هر روز با سرعت بیشتری به کار خود ادامه دهیم و بدون توقف تا رسیدن به نقطه تعالی و استمرار موفقیت، از هیچ تلاشی فروگذار ننماییم… ان شاالله.
شهریور سال جاری اگرچه، با اتفاقی سنگین و بسیار تلخ همراه شد و موسسه اعتباری ملل یکی از ستون های اصلی خود قائم مقام فقید موسسه شادروان حاج محمدرضا مروجی را که بی شک بواسطه سال ها تلاش خالصانه و تواضع و فروتنی که داشت میتوان یکی از پرچمداران این مجموعه نام نهاد را از دست داد ولی بی شک این راه ادامه دارد و مدیری قابل و شایسته با تمام توان این بیرق را در دست خواهد گرفت و این مسیر پر پیچ و خم را ادامه خواهد داد تا با نیل به اهداف، و رضایت ذینفعان، عهده دار این مسوولیت خطیر باشد. هدف، همه ما تکیه بر نیروی انسانی کارآمد، و تعامل مطلوب با مشتریان، که ولی نعمت ما هستند می باشد که با برقراری این توازن می‌توان نسبت به افزایش سهم بازار و رضایت ذینفعان اقدام نمود.
همه این تلاشها و همیت، به عشق و عهدی است که از روز نخست با خود و خدای خود و شما سروران هموطن و سهامداران عزیزمان بستیم.
بر این باوریم که بیشتر از قبل باید قدردان این هم افزایی و در کنار هم بودن باشیم.
ایستگاه سی و هفتم، اکنون مللی را در خود می بیند که به بلوغی نسبی رسیده است و در همه حوزه ها حرفی برای گفتن دارد و این تنها آغاز راه است؛ آغاز راهی که با لطف حضرت ولی عصر (عج)، با هم آن را شروع کردیم و با هم ادامه خواهیم داد تا در راه خدمت به هموطنان عزیزمان و اعتلای نام کشور پر افتخارمان ایران، سهمی به سزا ایفا نماییم. تا مانیز جزء جهادگران عرصه اقتصادی باشیم و به عنوان سربازان حضرت ولی عصر(عج) و امام خامنه ای عزیز حفظه الله در جنگ اقتصادی تا پای جان ادای دین کرده و در این جنگ نابرابر میدان داری کنیم. ان شاالله.
فرارسیدن میلاد با سعادت امام حسن عسکری(ع) و سالروز تاسیس موسسه اعتباری ملل را به پیشگاه مردم شریف ایران، سهامداران ارزشمند و همکارانم در خانواده بزرگ ملل صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه باری تعالی عزت نفس، حسن عاقبت و سربلندی همه، علی الخصوص ملت مقتدر و بزرگ ایران آرزومندم.

و العاقبه للمتقین
سید امین جوادی
مدیر عامل موسسه اعتباری ملل

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.